تاریخ انتشارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
plusresetminus
حزب الله: علیرضا جهانبخش، بال ایرانی تیم فوتبال برایتون گفت: فصل آینده هر کاری که از دستم ساخته باشد می‌کنم تا به بهترین فرم و شکل ممکن برسم.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۲۷۵
تلاش می‌کنم فصل آینده به بهترین فرم و شکل ممکن برسم/ از خودم انتظار بیشتری دارم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا جهانبخش که تابستان گذشته با انتقالی 17 میلیون پوندی از AZ اآلکمار هلند به برایتون پیوست و تبدل به گرانقیمت‌ترین خرید تاریخ این باشگاه شد، در فصل اول حضورش در این تیم انگلیسی نه گل‌ زده‌ای به نام خود به ثبت رساند، نه پاس گلی. این بازیکن ایرانی به دلیل مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ به آن دچار شد و البته همراهی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا 2019، به مدت سه ماه به دور از میادین بود و نتوانست برایتون را همراهی کند.
 
جهانبخش 25 ساله که در 11 بازی پایانی فصل در 8 بازی در ترکیب اصلی برایتون به میدان رفت، در گفت‌وگو با سایت «برایتون اَند هاو ایندپندنت» انگلیس گفت: صادقانه باید بگویم این فصل کمی فراز و نشیب داشتم. در شروع کارم در برایتون سعی کردم خودم را خیلی زود با شرایط تیم وفق دهم و بتوانم بازی کنم. همانطور که همه می‌دانند من چند بازی برای برایتون انجام دادم و سپس دچار مصدومیت غیرمنتظره‌ای شدم که همین باعث شد تا برای مدتی به دور از میادین باشیم و سپس جام ملت‌های را داشتم. این چند مورد من را از بازی کردن برای برایتون دور نگه داشت.
 
وی افزود: چند بازی پایانی که انجام دادم باعث پیشرفتم و عادت کردن به شرایط این رقابت‌ها کرد. لیگ برتر انگلیس، لیگ بسیار باکیفیت و متفاوت‌تر از چیزی است که من به آن عادت داشتم. این فصل چیزی نبود که من برایش برنامه‌ریزی کرده بودم و چیزی نبود که از خودم انتظار داشتم، اما به هر حال فصل به پایان رسید. امیدوارم پیش‌فصل خوبی داشته باشم و فصل آینده هم فصل خوبی را تجربه کنم، چیزی که از خودم انتظار دارم و همه از من انتظار دارند.
 
بازیکن تیم ملی کشورمان صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: عادت کردن به محیط جدید و نقل‌ مکان به جایی که فرهنگی کاملاً متقاوت دارد و کار با کادرفنی جدید که من هرگز چنین چالشی نداشتم، دشوار بود. فراز و نشیب‌های زیادی وجود داشت، اما لحظات زیادی بود که لذت بردم و دقایق زیادی بازی کردم، اما این نه من را راضی کرد، نه هواداران و کسانی که از من انتظار بیشتری دارند. می‌دانم که چرا اینجا هستیم و قطعاً از خودم انتظارات بیشتری داشتم. می‌خواستم بیشتر بازی کنم و به لحاظ آماری هم برای تیم بازیکن مهمی باشم، اما این اتفاق این فصل نیفتاد.
 
جهانبخش که در فصل اول حضورش در برایتون 24 بازی در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت، تصریح کرد: فصل آینده با توجه به ذهنیتی که حالا از لیگ برتر پیدا کرده‌ام، با انرژی دوچندان کار خواهم کرد. امیدوارم بتوانم کیفیت تیم را بالا ببرم و نشان دهم که قادر به انجام چه کارهایی هستم. در برخی بازی‌های واقعاً از بازی در کنار هم‌تیمی‌هایم لذت بردم، اما هنوز بهترین بازی‌ام را نتوانسته‌ام ارائه دهم. از خودم انتظار بیشتری دارم و می‌دانم که می‌توانم نمایش بهتری از خودم ارائه دهم. به همین دلیل از عملکردم در این فصل واقعاً راضی نیستم. فصل آینده هر کاری که از دستم ساخته باشد می‌کنم تا به بهترین فرم و شکل ممکن برسم.
 
بال ایرانی برایتون به اشاره به پیشروی این تیم تا مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس و به پایان بردن لیگ برتر در رده هفدهم جدول اظهار داشت: به لحاظ تیمی هم فصل بدی نبود. 7، 8 یا 10 بازی اخیر با توجه به اینکه ما در رده‌های پایین جدول بودیم و استرس سقوط به دسته پایین‌تر داشتیم، کمی سخت بود. در واقع ما خودمان شرایط را برای خودمان سخت کردیم چون در مقطعی از فصل در رده‌های یازدهم، دورازدهم جدول بودیم. ما کارمان را خوبی انجام دادیم و تا مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی هم پیشروی کردیم. سپس امتیازهایی از دست دادیم که همین کار ما را در بازی‌های پایانی سخت کرد، اما خوشبختانه در نهایت در لیگ برتر ماندنی شدیم.
 
علیرضا جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم و می‌دانیم که فصل بعد حتی کار سخت‌تری خواهیم داشت. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا پیش‌فصل خوب و البته فصل خوبی داشته باشیم. اکنون زمان خوبی برای استراحت کردن و تازه کردن ذهنم برای بازگشت به فرم و شکل خوب برای پیش‌فصل است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین