تاریخ انتشارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
plusresetminus
حزب الله: سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن درباره گفت: دیدار دو تیم شهرداری سیرجان و ذوب آهن در شرایطی به درگیری و زد و خورد رسید که بازیکنان سیرجان شروع کننده دعوا بودند.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۲۷۴
بازیکنان سیرجان شروع کننده دعوا بودند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بیان محمودی  اظهار داشت: دیدار دو تیم شهرداری سیرجان و ذوب آهن به درگیری انجامید این در حالی که 5-6 بازیکن تیم ذوب‌آهن در اثر این درگیری‌ها مصدوم شدند. یکی از بازیکنان را به اورژانس بردیم چون شرایط خوبی نداشت.
 
وی افزود: بازیکنان شهرداری سیرجان با مشت و لگد به جان بازیکنان ذوب افتادند. عکس‌های این درگیری‌ها موجود است. فیلم مسابقه نیز گواهی براین مدعاست. بازیکنان ذوب‌آهن حتی دراین بازی کارت زرد هم دریافت نکردند. اما بازیکنان سیرجان اخراج شدند.
 
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن ادامه داد: بازیکن تعویضی تیم شهرداری سیرجان هنگام خارج شدن از زمین آنقدر آهسته بیرون آمد که یکی از بازیکنان ذوب آهن گفت: کمی سریع تر بیرون بیا، این جمله باعث شد تا آنها با مشت و لگد به سمت نیمکت ذوب آهن حمله کنند. بازیکنان سیرجان خیلی وقت تلف کردند.
 
محمودی یادآورشد: در تمام دورانی که عضو تیم ملی بودم و در زمان مربیگری ام این چنین توهین‌ها و فحاشی‌ها را در بازی فوتبال بانوان ندیده بودم. می گویند من با مشت و لگد به بازیکنان حمله کرده‌ام. اگر مدرکی برای این حرف شان دارند نشان بدهند من بعد ازآن فوتبال را برای همیشه کنار می‌گذارم.
 
وی تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن به طور جدی پیگیر این موضوع است و از حق خود و بازیکنان دفاع خواهد کرد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین