کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برانکو:

از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارم/ مقابل ماشین سازی بدشانس بودیم

باشگاه خبرنگاران جوان , 25 ارديبهشت 1398 ساعت 13:16

حزب الله:
سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: با وجود اینکه یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، اما پیشنهادات جدیدی از تیم‌های دیگر به دست من رسیده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سایت ورزشی کروات vecernji در جدیدترین مصاحبه خود با برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس تهران در مورد سومین قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر به گفتگو نشست که به شرح آن می‌پردازیم:
شور و شوق قهرمانی کمتر شده است
 
حدود ۷۰ هزار تماشاگر در بازی ما مقابل ماشین سازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند. البته نسبت به گذشته شور و شوق قهرمانی کمتر حس می‌شود چرا که قهرمانی ما دور از دسترس نیست و این سومین قهرمانی متوالی ما در لیگ برتر می‌شود.
از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارم
 
خوشبختانه امیدوار به کسب دو جام لیگ و جام حذفی هستیم تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم. با وجود اینکه یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و آن‌ها مصرانه تقاضای تمدید قرارداد دارند، اما پیشنهادات جدیدی از تیم‌های دیگر به دست من رسیده است.
مقابل ماشین سازی بدشانس بودیم
 
ما در بازی مقابل ماشین سازی ۱۹ موقعیت گل ایجاد کردیم که فقط یکی از آن به دروازه حریف زده شد، موقعیت کرنر‌ها و خطا‌های ما خیلی بیشتر از تیم ماشین سازی بود. آن‌ها فقط برای دفاع کردن مقابل ما قرار گرفته بودند و توانستند یک گل به ما بزنند. ما بدشانس بودیم که موقعیت‌های ماریو بودیمیر هیچکدام به گل نرفت.
پنج شنبه باید قفسه قهرمانی را باز کنیم
 
بوشهر شهری در جنوبی و گرمی است. تمام حریفان برابر ما با ۲۰۰ درصد توان ظاهر می‌شوند. پارس جنوبی جم حریف سختکوشی است. با توجه به نتایجی هفته‌های گذشته باید بسیار مراقب باشیم تا غافلگیر نشویم. بازیکنان من به قهرمانی امیدوار هستند بنابراین پنج‌شنبه با این روحیه و کیفیت قهرمان می‌شویم. جام قهرمانی هنوز در قفسه است و باید پنج‌شنبه در آن را باز کنیم و جام را به دست بیاوریم.
 
تیم پرسپولیس تهران در صورت قهرمانی در لیگ برتر ایران برای سومین بار متوالی قهرمانی خود را جشن خواهد گرفت. پرسپولیسی‌ها با این قهرمانی احتمالی برای دوازدهمین بار جام را بالای سر خواهند برد.


کد مطلب: 197048

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/197048/تیم-های-دیگر-پیشنهاد-دارم-مقابل-ماشین-سازی-بدشانس-بودیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com