کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاشیه‌هایی از ورود ویلموتس به ایران/ از پله برقی خبری نبود، اما...

تسنیم , 25 ارديبهشت 1398 ساعت 12:38

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،
حزب الله:
مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران بامداد امروز وارد تهران شد. ورود او به فرودگاه امام خمینی(ره) با حاشیه‌هایی همراه بود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مارک ویلموتس، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد امروز (چهارشنبه) وارد تهران شد. این بار ورود یک مربی خارجی به‌خلاف 12 سال قبل و داستان‌های خاویر کلمنته، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و پله‌های برقی فرودگاه امام خمینی(ره) بسیار شکیل‌تر، منظم‌تر و البته مخفی‌تر و پنهانی‌تر بود. استقبال از ویلموتس هم توسط ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و محمدرضا ساکت، مشاور فدراسیون فوتبال صورت گرفت، اما این استقبال حاشیه‌هایی هم داشت.
 
فدراسیون فوتبال در خصوص ورود ویلموتس به ایران اطلاع‌رسانی نکرده بود، اما برخی رسانه‌ها با دریافت اطلاعاتی درباره نحوه ورود سرمربی جدید تیم ملی، خود را در اولین ساعات بامداد روز چهارشنبه به CIP فرودگاه امام خمینی(ره) رسانده بودند. مسئولان حراست CIP فرودگاه و مأموران نیروی انتظامی اجازه ایستادن خبرنگاران مقابل در خروجی را هم نمی‌دادند و علت رفتار خود را توصیه فدراسیون فوتبال اعلام کردند و این‌که مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته‌اند از نزدیک شدن هرگونه فرد رسانه‌ای به مقابل در خروجی جلوگیری شود، این در حالی بود که مقابل ماشین تشریفات سرمربی بلژیکی افراد متفرقه زیادی دیده می‌شدند.
 
این اتفاق در حالی رخ داد که شاید نمونه مشابه آن را بسیاری دیده باشند‌ و مقایسه آن با اتفاق شب گذشته جای تأمل داشته باشد، جایی که کارلوس کی‌روش، پس از پایان حضور هشت‌ساله خود در ایران راهی کلمبیا شد. حضور کی‌روش به‌صورت رسمی به رسانه‌های محلی اعلام و حتی جایی برای تهیه گزارش و مصاحبه کوتاه از اولین حضور این مربی در کلمبیا به‌عنوان سرمربی تیم ملی این کشور فراهم شده بود؛ درست مقابل در خروجی فرودگاه بوگوتا که حضور گسترده رسانه‌ها برای استقبال از کی‌روش این مربی را در بدو ورودش به کلمبیا، به‌وجد آورد.
 
ویلموتس به‌همراه دو دستیار خود وارد ایران شد، اما برای استقبال تنها یک خودروی تشریفات فراهم شده بود. ابتدا ویلموتس سوار خودرو شد و نفرات بعدی ابراهیم شکوری و محمدرضا ساکت بودند.‌ این در حالی بود که وقتی یکی از دستیاران ویلموتس به‌سمت دیگر خودرو رفت و در را باز کرد تا سوار شود، متوجه حضور ساکت در این خودرو شد و با تعجب در را بست و به‌همراه دیگر دستیار این مربی بلژیکی گوشه‌ای از محوطه فرودگاه ایستادند، با این حال باز هم هیچ فردی کنار همراهان ویلموتس نبود تا آنها را راهنمایی کند و این دو مربی پشت سر خودروی تشریفات ویلموتس ایستاده بودند تا خودروی مخصوص آنها برسد.
 
این اتفاق در شرایطی رخ داد که حضور ابراهیم شکوری در خودروی تشریفات به‌همراه ویلموتس به‌عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال قابل توجیه و البته ضروری است، اما چرا محمدرضا ساکت که پس از ترک پست دبیرکلی فدراسیون به‌عنوان مشاور در فدراسیون فعالیت می‌کند، علاوه بر حضور در مراسم استقبال، باید در خودروی تشریفات سرمربی جدید تیم ملی حاضر شده و کنار او بنشیند؟ مسئله‌ای که باعث شد همراهان ویلموتس متعجبانه با این رفتار برخورد کنند.
 
این بار در مراسم استقبال از سرمربی تیم ملی ماجرای پله‌برقی و ذوق‌زدگی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال وجود نداشت تا همه را متعجب کند، اما اتفاقات دیگری رخ داد که شاید به‌نوعی جای پله برقی را پر کرد. شاید این بار هم نیاز به چنین تجربه‌ای بود تا مسئولان فدراسیون فوتبال در دفعات بعدی علاوه بر رفتار مناسب‌تر با رسانه‌ها، تشریفات مناسب‌تر و آبرومندانه‌تری برای استقبال از سرمربی تیم ملی و همراهان او انجام‌ دهند.
 
امید است ویلموتس که قرار است تا پایان جام جهانی 2022 هدایت تیم ملی ایران را به‌عهده داشته باشد، در فضایی مناسب کارش را آغاز کند و ایران را به موفقیت برساند.


کد مطلب: 197041

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/197041/حاشیه-هایی-ورود-ویلموتس-ایران-پله-برقی-خبری-نبود-اما

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com