تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
plusresetminus
حزب الله: سفیر پاکستان در کشورمان ضمن تکذیب کردن خبر متوقف شدن کامل پروژه انتقال گاز از ایران به کشورش گفت: این توطئه‌ای علیه روابط ایران و پاکستان است.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۰۳۵
شایعه توقف پروژه انتقال گاز ایران تلاش برخی کشورها برای تخریب روابط تهران ــ اسلام‌آباد است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«رفعت مسعود» سفیر پاکستان در ایران اعلام کرد: خبر اخیر مبنی بر توقف کامل پروژه انتقال گاز از ایران به پاکستان و تعطیلی یک‌طرفه این پروژه از طرف اسلام‌آباد شایعه‌ای بی‌اساس است که توسط رسانه‌های عربی به آن دامن زده شده است.
 
وی تصریح کرد: اسلام‌آباد و تهران می‌دانند که برخی کشورها حامی روابط دوستانه آنها نیستند و از هر فرصتی برای تخریب روابط استفاده می‌کنند.
 
رفعت مسعود که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن حضور یافته بود اضافه کرد: خبر نقل‌شده از سوی «مبین صولت» رئیس شرکت گاز پاکستان مبنای درستی ندارد و هیچ ویدیویی از سخنان او موجود نیست.


سفیر پاکستان در کشورمان اظهار داشت: مبین صولت در خصوص این پروژه هیچ صحبتی انجام نداده است.
 
وی گفت: به‌زودی هیئتی عالی‌رتبه از ایران به پاکستان سفر خواهند کرد تا در مورد نحوه پیشبرد این پروژه با مسئولین دولت اسلام‌آباد سخن بگویند.
 
طی روزهای اخیر برخی رسانه‌های پاکستانی به نقل از یک خبرگزاری عرب مدعی شده بودند که اسلام‌آباد به‌صورت رسمی اعلام کرده است امکان تکمیل پروژه انتقال گاز از ایران را ندارد.
 
این رسانه‌ها وجود تحریم علیه ایران را دلیل این تصمیم اسلام‌آباد معرفی و تلاش کرده بودند تا روابط دو کشور را تخریب کنند.
 
این درحالی است که دولت پاکستان نیاز مبرمی به گاز ایران برای تأمین مایحتاج انرژی مردم خود دارد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین