کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روابط عمومی دانشی پویا است/ بازخورد انتصاب جدید در روابط عمومی شهرداری مثبت بوده است

پایگاه خبری کرج امروز , 25 ارديبهشت 1398 ساعت 8:20

حزب الله:
رییس کمسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج گفت: استفاده از خرد و تخصص جمعی کلید موفقیت روابط عمومی است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رحیم خستو در بازدید از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج که به بهانه روز ملی روابط عمومی انجام شد، اظهار کرد: روابط عمومی پیشانی شهرداری است و عمکردش باید در راستای سیاست‌های تبیین شده مدیریت شهری باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه بهره گیری از خرد و توان جمعی کلید موفقیت روابط عمومی‌ها است، اضافه کرد: بدون شک با شخص محوری اهداف هیچ مجموعه ای محقق نمی شود.
 
رییس کمسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج در ادامه با تاکید بر نقش روابط عمومی در انعکاس خدمات مدیریت شهری و انتشار موج امید در میان شهروندان افزود: با همدلی و تعامل مناسب پرسنل اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، شاهد ارتقای جایگاه شهرداری در بین شهروندان خواهیم بود.
 
این مسئول با بیان اینکه دانش پرسنل روابط عمومی باید به روز باشد، افزود: روابط عمومی دانشی پویا است و کسانی که در این حوزه فعالیت دارند باید مدام مهارت و دانش خود را ارتقا دهند.
 
عضو شورای شهر کرج با تاکید بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل حوزه روابط عمومی توضیح داد: بدون شک با برگزاری دوره‌های آموزشی شاهد تحول در کیفیت و کمیت خدمات رسانی این مجموعه خواهیم بود.
 
خستو در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تبریک روز روابط عمومی ابراز کرد: ۲۷ اردیبهشت در تقویم ملی ایران به عنوان روز روابط عمومی نامگذاری شده و این روز بهانه ای است برای قدردانی از زحمات کسانی که در طول سال علی رغم مشکلات و تحمل فشار زیاد، در مسیر شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح در خصوص خدمات ادارات و سازمان‌های مختلف تلاش می کنند.
 
این مسئول در ادامه با اشاره به انتصاب سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج خاطر نشان کرد: این انتصاب پس از بررسی گزینه‌های پیشنهادی و در مدت زمان کوتاهی اتفاق افتاد و امیدواریم تجربه و تخصص سرپرست جدید بتواند تحولی در این مجموعه ایجاد کند.
 
وی افزود: باید از همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های حوزه روابط عمومی بهره برد و در صورت نیاز از همکاری افراد متخصص خارج از مجموعه نیز استفاده شود.
 
خستو خاطر نشان کرد: شاید نیازی به دو روابط عمومی برای شورا و شهرداری نباشد و به دنبال آن هستیم با هم افزایی، اخبار این دو مجموعه از یک درگاه منعکس شود.


کد مطلب: 196957

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/196957/روابط-عمومی-دانشی-پویا-بازخورد-انتصاب-جدید-شهرداری-مثبت-بوده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com