تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
plusresetminus
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا:

ترامپ برادر بزرگ القاعده است

حزب الله: نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد: انتقاد ترامپ از ایلهان عمر ریاکاری محض است. ترامپ می‌گوید "ما هرگز ۱۱ سپتامبر را فراموش نمی‌کنیم!" خب این ترامپ است که همچون برادر بزرگ و حامی القاعده در سوریه رفتار می‌کند و آمریکا را به فاحشه سعودی‌ها بزرگترین حامی القاعده تبدیل کرده است.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۶۰۷
ترامپ برادر بزرگ القاعده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، تولسی گَبِرد نمایندهٔ حوزه انتخابیه دوم هاوائی از حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا که ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ اعلام کرد برای کسب نامزدی حزبش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ مبارزه خواهد کرد، در پیام توییتری دیگری نوشت: ترامپ در محاصره نو محافظه‌کاران جنگ‌طلبی است که از جنگ‌های تغییر رژیم در لیبی، عراق و سوریه حمایت می‌کنند... اکنون آنها خواستار ساقط شدن دولت‌های ونزوئلا و ایران هستند و نتیجه آن مشابه خواهد بود: هزاران تن می‌میرند، تریلیاردها صرف می‌شود و درد و رنج بیشتری به ارمغان می‌آید.
 
او در توییت دیگری با انتقاد از رویکرد رئیس‌جمهوری کشورش به مواضع یک نماینده زن مسلمان در کنگره نوشت: انتقاد ترامپ از ایلهان عمر ریاکاری محض است. ترامپ می‌گوید "ما هرگز ۱۱ سپتامبر را فراموش نمی‌کنیم!" خب این ترامپ است که همچون برادر بزرگ و حامی القاعده در سوریه رفتار می‌کند و آمریکا را به فاحشه بزرگترین حامی القاعده-سعودی‌ها- تبدیل کرده است.
 
گبرد برای نخستین‌ بار در ۶ ژانویه ۲۰۱۳ میلادی به‌ عضویت مجلس نمایندگان آمریکا درآمد.او منتقد جنبه‌هایی از سیاست دولت آمریکا در خصوص جنگ عراق، مداخله نظامی در لیبی و جنگ داخلی سوریه و همچنین مخالف کنار گذاشتن بشار اسد از قدرت است.
 
گبرد که از اولین کهنه‌سربازان رزمی زن انتخاب شده به عنوان یک نماینده در کنگرهٔ آمریکا است، او در تشریح ایده‌های سیاست خارجی و تجربه نظامی خود خواستار پایان هزینه روی "جنگ‌های تغییر رژیم" و "تسلیحات هسته‌ای" شد.
 
این سیاستمدار آمریکایی ۳۸ ساله گفت: من بهتر از همه هزینه جنگ را می‌دانم. مهمترین وظیفه رئیس‌جمهوری آمریکا این است که به عنوان فرمانده کل قوا خدمت کند. این تجربه و درکی که به دست آورده‌ام، موجب می‌شود تا به صورت خاصی واجد شرایط پر کردن این سمت شوم و به جنگ‌های تغییر رژیم پایان داده و برای توقف این جنگ سرد جدید و رقابت تسلیحات هسته‌ای کار کنم.
 
گبرد دموکرات گفت: چنانچه هزینه‌های نظامی قطع شود، این بدین معناست که می‌توان آن پول را در جای دیگری هزینه و سرمایه‌گذاری کرد و زیرساخت، آموزش و بهداشت و درمان را ارتقا داد. چرا آنقدر ما درباره هزینه جنگ صحبت می‌کنیم؟ چون تا زمانی که این هزینه جنگ مورد رسیدگی قرار نگیرد و تا زمانی که اولویت‌هایمان را در کشور تغییر ندهیم، آنچه را که برای رسیدن به نیازهایمان لازم داریم به دست نخواهیم آورد. ما چنین منابعی برای سرمایه‌گذاری، بدین شکل در آینده خودمان، نداریم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین