تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
plusresetminus
حزب الله: معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر این که برنامه‌ای برای تغییر زمان برگزاری کنکور ۹۸ نداریم گفت: این آزمون در زمان اعلام شده برگزار خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۵۹۶
زمان برگزاری کنکور تغییر نمی‌کند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر مجتبی شریعتی نیاسر ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: برنامه‌ای برای تعویق زمان برگزاری آزمون سراسری ۹۸ در وزارت علوم وجود ندارد گفت: این آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
 
وی در ادامه تاکید کرد: موضوع تعویق زمان برگزاری کنکور ۹۸ در شورای سنجش و پذیرش مطرح نیست و همان طور که عنوان شد زمان برگزاری این آزمون تغییر نمی‌کند.
 
به گزارش ایسنا، اخیراً تعدادی از داوطلبان آزمون سراسری ۹۸ با امضای نامه و ایجاد هشتگ‌هایی در توئیتر خواستار تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری به دلیل وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و عدم آمادگی داوطلبان شده بودند.
 
آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و پس از تصحیح اوراق، نتایج اولیه آزمون سراسری سال ۹۸ به صورت کارنامه و در دهه دوم مردادماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.
 
همچنین نتیجه نهایی کنکور سراسری ۹۸ در نیمه دوم شهریورماه ۹۸ اعلام می‌شود و داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مجاز به انتخاب رشته می‌شوند، می‌توانند در مهلت تعیین شده و با توجه به ظرفیت انتخاب رشته، رشته‌های خود را انتخاب کنند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین