تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
plusresetminus
حزب الله: محمد رشید مظاهری دروازه‌بان باتجربه تیم ذوب آهن که در سال‌های گذشته از بهترین دروازه‌بان‌های شاغل در کشور بوده و تجربه حضور در تیم ملی را هم دارد، در این فصل پرکارترین فوتبالیست ایران بود.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۴۹۷
نیمکت نشینی پرکارترین فوتبالیست ایران
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سنگربان ذوب آهن که فصل خوبی را با این تیم می‌گذراند، با حضور در ۳۰ بازی پرکارترین فوتبالیست این فصل کشورمان هم می‌باشد. مظاهری بعد از حضور در ۳۰ بازی و ۲۷۳۰ دقیقه حضور در میدان، سرانجام در دیدار ذوب آهن مقابل پیکان با صلاحدید علیرضا منصوریان از روی نیمکت دیدار تیمش را نظاره کرد. او حالا برای بازی مقابل پرسپولیس آماده است.
 
نیمکت نشینی پرکارترین فوتبالیست ایران بعد۲۷۳۰دقیقه
 
مظاهری در این فصل ۲۴ بار در لیگ برتر، یک بار در جام حذفی، ۲ بار در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و ۳ بار هم در مرحله گروهی این مسابقات و مجموعاً ۳۰ بار به میدان رفته است. با توجه به این که دیدار ذوب آهن مقابل الکویت در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به وقت اضافه کشید و دو تیم ۱۲۰ دقیقه بازی کردند، مظاهری در مجموع ۲۷۳۰ دقیقه برای ذوب آهن بازی کرده است.
 
گفته می‌شود دلیل نیمکت نشینی این دروازه‌بان باتجربه مقابل پیکان، استراحت بوده و احتمالا وی در دیدار ذوب آهن مقابل پرسپولیس بار دیگر به دروازه تیمش بازمی گردد.
منبع : تابناک ورزشی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین