کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سامانه ثبت خسارت سیل‌زدگان راه‌اندازی شد + جزئیات

الف , 27 فروردين 1398 ساعت 11:14

حزب الله:
به دستور مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر امکان ثبت خسارت برای اعضای صندوق در سامانه سبا فراهم شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روستاییان و عشایر، به منظور شناسایی انواع خسارات و میزان آسیب وارده به اعضای سیل‌زده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در حوادث اخیر و همچنین امکان برنامه ریزی مناسب برای مساعدت به این قشر تلاشگر و زحمتکش کشور، سیستم ثبت خسارت سیل‌زدگان در چارچوب سامانه بیمه اجتماعی (سبا) تهیه و در دسترس کارگزاران، دفاتر استانی و ستاد مرکزی صندوق قرار گرفت.
 
محسن کهتری، مدیرکل آمار و فن آوری اطلاعات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه که با هدف مساعدت و جمع‌آوری و دسترسی به آمار و اطلاعات دقیق روستاییان خسارت دیده برنامه ریزی شده است امکان شناسایی افرادی که فاقد هرگونه پشتیبانی‌های لازم هستند را مهیا می‌کند.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در بروز بلایای طبیعی همیشه خانواده‌های آسیب دیده‌ای هستند که از حمایت‌های سازمان یافته و پشتیبانی مراکز بیمه‌ای جا می‌مانند، مجموع این آمارهای به دست آمده از سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف امکان شناسایی آسیب دیدگانی را که هیچ گونه کمک و پشتیبانی دریافت نکرده‌اند، فراهم می‌کند.
 
کهتری توضیح داد: با راه اندازی سامانه ثبت خسارات سیل زدگان حوادث اخیر، کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌توانند اطلاعات آسیب دیدگان از سیل شامل اقلام اطلاعاتی نوع خسارت، محل و تاریخ حادثه، تخمین درصد و مبلغ خسارت و نیز توضیحات لازم در این خصوص را ثبت کنند.


کد مطلب: 194472

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/194472/سامانه-ثبت-خسارت-سیل-زدگان-راه-اندازی-جزئیات

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com