تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
plusresetminus
حزب الله: سخنگوی شورای شهر کرج ضمن انتقاد به وضعیت نابسامان ایستگاه‌های اتوبوس که باعث زشتی چهره شهر شده از شهردار خواست قراردادهای مربوط به اتوبوس‌رانی بررسی شود.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۳۰۹
ساماندهی ایستگاه‌ اتوبوس در کرج/لزوم بررسی قراردادهای اتوبوس‌رانی

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رحیم خستو صبح یکشنبه در صد و سی ششمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به اهمیت ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس در کلان‌شهر کرج، اظهار کرد: ضروری است که گزارش دقیقی از وضعیت سازمان اتوبوس‌رانی به‌ویژه در حوزه قراردادها ارائه شود.
 
ایستگاه اتوبوس یا استند تبلیغات!
 
وی با تأکید بر اینکه برخی از ایستگاه‌های اتوبوس فاقد کولر و مانیتور است، گفت: برخی از ایستگاه‌ها غیرمکانیزه و عملاً تبدیل به استند تبلیغاتی شده است.
 
سخنگوی شورای شهر کرج بابیان اینکه در این حوزه خدمات‌دهی به شهروندان با مشکل مواجه است، گفت: در برخی مناطق خط اتوبوس‌رانی وجود دارد ولی از ایستگاه خبری نیست.
 
عضو شورای شهر کرج: متأسفانه برخی ایستگاه‌های اتوبوس به محلی برای انبار دست‌فروشان تبدیل‌شده است
خستو با تأکید بر اینکه بی‌نظمی در ایستگاه‌های اتوبوس باعث زشتی چهره شهر می‌شود، گفت: در ایام نوروز از رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خواستیم ایستگاه تهران را ساماندهی کند.
 
وی با اشاره به اینکه اقدامات باید در راستای بهبود وضعیت شهری انجام شود، گفت: طی دو ماه اخیر شهردار و رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در حال مذاکره با برخی نهادها برای جمع‌آوری بیلبوردهای تبلیغاتی از سطح شهر بودند این اقدام برای زیبایی چهره شهر انجام‌شده است.
 
رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه وجود برخی ایستگاه‌های اتوبوس در شهر به زشتی چهره شهر می‌افزاید، گفت: متأسفانه برخی ایستگاه‌ها به انباری و محلی برای انبار دست‌فروشان تبدیل‌شده است.
 
داشتن شهر زیبا حق شهروندان است
 
خستو از شهردار و رئیس شورای شهر خواست قراردادهای مربوط به اتوبوس‌رانی موردبررسی قرار گیرد و گفت: گویا برخی از قراردادها صرفاً به موضوع تبلیغات مرتبط است درصورتی‌که ساماندهی ایستگاه‌ها باید در اولویت باشد.
 
وی داشتن شهر زیبا را حق شهروندان دانست و گفت: سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری کرج بگوید؛ چه سرویسی به شهروندان ارائه می‌کند، مقابل برخی ایستگاه‌ها که جای نشستن شهروندان است سطل‌های زباله قرارگرفته که چهره زیبایی ندارد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین