کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«عصر جدید» کم می‌شود

ایسنا , 25 فروردين 1398 ساعت 12:45

حزب الله:
شبکه سه سیما در زیرنویسی از تغییر زمان پخش برنامه «عصرجدید» خبر داد و اعلام کرد، این برنامه‌ در ایام رمضان یک روز در هفته پخش خواهد داشت.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،از این هفته تا ماه مبارک رمضان برنامه تلویزیونی «عصر جدید» یکشنبه شب‌ها ساعت ۲۲ و ۳۰ روی آنتن می‌رود.
 
عوامل «عصر جدید» در حال حاضر مراحل پیش تولید و ضبط فینال را آغاز کرده‌اند. ساخت فینال این برنامه با تغییراتی همراه خواهد بود که از جمله آن می‌توان به تغییر در دکور اشاره کرد. فرمول مرحله‌ی فینال این مسابقه هنوز اعلام نشده است.
 
فصل اول برنامه فعلاً با چهار داور در حال برگزاری است. امین حیایی، رؤیا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد و سید بشیر حسینی داوران این مسابقه هستند.
 
به گفته‌ی عوامل مسابقه در مرحله‌ی فینال هم میزان مشارکت مخاطبان در استودیو و هم انتخاب شرکت‌کنندگان بیشتر خواهد بود.
 
مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی است و دکور این مجموعه زیر نظر سیامک احصایی ساخته شده است. همچنین آریا عظیمی‌نژاد ساخت موسیقی‌های این رقابت را بر عهده دارد.
 
فصل اول برنامه «عصر جدید» در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ روی آنتن شبکه سه رفت. بیش از ۸۰۰۰ ویدئو برای نمایش استعداد خود به این برنامه در این فصل ارسال شد. قرار است این فصل در ۵۲ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای روانه آنتن شبکه سه شود.


کد مطلب: 194279

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/194279/عصر-جدید-کم-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com