تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
plusresetminus
حزب الله: کاخ سفید و شخص ترامپ رئیس جمهور امریکا با ایده ملی شدن شبکه نسل پنجم تلفن همراه این کشور مخالفت کرده و خواستار فراهم کردن زیرساخت‌های آن توسط بخش خصوصی شده اند.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۲۶۰
مخالفت ترامپ با ملی شدن شبکه نسل پنجم تلفن همراه در آمریکا
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ترامپ روز ۱۲ آوریل اعلام کرد که آمریکا نباید شبکه نسل پنجم خود را ملی کند و شرکت‌های خصوصی باید با سرعت بیشتری به سمت ارائه این خدمات حرکت کنند.
 
وی تصریح کرده است: رویکرد ما در ایالات متحده مبتنی بر حرکت بخش خصوصی و رهبری بخش خصوصی است. دولت نباید پول زیادی را در این زمینه خرج کند. راهبری این کار از طریق دولت باعث می‌شود این کار نه به خوبی و نه به سرعت انجام شود.
 
پیش از این، برخی منابع خبری اعلام کرده بودند که کاخ سفید از یک سال قبل به دنبال ملی کردن گسترش شبکه نسل پنجم در این کشور است و ترامپ این ایده را به عنوان یکی از شعارهای تبلیغاتی خود در انتخابات آتی ریاست جمهوری پیگیری می‌کند. این در حالی است که برخی مشاوران اقتصادی برجسته ترامپ مانند لری کادلو به شدت با این ایده مخالف بوده اند.
 
شرکت‌های مخابراتی امریکا در مجموع ده‌ها میلیارد دلار برای راه اندازی شبکه نسل پنجم تلفن همراه در این کشور سرمایه گذاری کرده اند، اما یک چالش مهم در این زمینه تعداد اندک گوشی‌های سازگار با استاندارد مخابراتی نسل پنجم در بازار تلفن همراه است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین