تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
plusresetminus
حزب الله: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از اردیبهشت و خرداد باید تمرکز ما بر احیای کسب و کار مردم در مناطق سیل زده باشد و دولت برای این کار باید مسئولینی خارج از سیستم جاری و اداری تعیین کند.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۲۳۳
دولت کسب وکار سیل‌زدگان رااحیا کند/آرامش اقتصادی سریعتر برقرارشود

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اشاره به موضوع رونق تولید و خساراتی که سیل اخیر به کارگاه‌های تولیدی غرب و جنوب کشور وارد کرده است، گفت: امروز موضوع سیل زده‌ها و مسائل بهداشتی و آب و غذای آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است. مرحله دوم هم اسکان مردم در مناطق سیل زده است.
 
وی افزود: اولویت سوم مردم ایجاد رونق اقتصادی و احیای کسب و کار آنهاست. بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی این مردم از نظر دامداری و کشاورزی از بین رفته است. برنامه‌ریزی دقیقی باید انجام شود تا این موضوع بازسازی شود.
 
رضایی خاطرنشان کرد: در هفته‌های اول مشکل ما حل موضوع اسکان مردم در مناطق سیل زده است ولی از اردیبهشت و خرداد دیگر باید تمرکز خود را روی احیای کسب و کار و رونق تولید مردم در این مناطق بگذاریم. برای این کار نیز دولت باید مسئولینی را خارج از این سیستم جاری و اداری تعیین کنند.
 
وی همچنین افزود: ظاهراً رئیس جمهور هر وزیری را مسئول استانی کرده است. امیدواریم دولت بتواند با این تدبیر تا خرداد و تیر ماه آرامش نسبی را به مناطق سیل زده بازگرداند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین