تاریخ انتشارشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
plusresetminus
حزب الله: شفر یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و اگر باشگاه به دنبال تعیین مربی جدیدی بدلیل عدم موفقیت یا رقم سنگین قرارداد پیرمرد آلمانی باشد، باید غرامت دستمزد این مربی آلمانی را پرداخت کند که رقم سنگینی است.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۲۱۱
وینفرد شفر تا آخر قراردادش دراستقلال ابقا شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، با این حال گفته می شد در پی کسب نتایج ضعیف تیم و از دست دادن شانس قهرمانی باشگاه استقلال در پی توافق با شفر بود تا در پایان فصل دست به جذب مربی جدیدی بزند که مصاحبه سعادتمند رییس هیات مدیره باشگاه استقلال بر این خبرها خط بطلان کشید و به وضوح باید گفت مربی فصل آینده استقلال نیز شفر خواهد بود.
 
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با اعلام اینکه باشگاه به دنبال تمدید قرارداد بازیکنانی که مد نظر شفر هستند، می باشد در مورد آینده شفر می گوید: این مربی یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و از سویی باید بگویم نظر اعضای هیات مدیره در مورد ادامه حضور وی در استقلال مثبت است. گفتنی است شفر با پیروزی در دو بازی اخیر تیم درلیگ قهرمانان آسیا و هم چنین لیگ برتر نشان داد می تواند استقلال را به تیم خوبی تبدیل کند. البته شفر پیش ازاین هم به اعضای هیات مدیره گفته بود با بازیکنانی که در ابتدای فصل از دست داد کار سختی را برای ساختن یک تیم ایده آل پیش رو خواهد داشت و آنها باید به او فرصت بدهند. شفر بعد از بازی با سپاهان از مدیر عامل باشگاه استقلال خواست هر چه سریعترقرارداد بازیکنانی که برای فصل بعد مد نظر او هستند، تمدید کند. شفر نوید قهرمانی در فصل آینده را به اعضای هیات مدیره داده است.
منبع : تابناک ورزشی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین