کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت شبانه موزه‌ها؛ به‌زودی

ایسنا , 24 فروردين 1398 ساعت 13:33

حزب الله:
مدیر اداره کل موزه‌ها می‌گوید: براساس کلیت تصویب شده، دو موزه در تهران به صورت آزمایشی و به عنوان پایلوت بعد از پایان ماه رمضان، دو شب در هفته را تا پاسی از شب به بازدیدکنندگان سرویس می‌دهند.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا کارگر تاکید می‌کند: تا کنون کلیت طرح برای فعالیت شبانه موزه‌ها تأیید شده است، اما نخست باید ساز و کار آن فراهم شود، در نخستین قدم بعد از پایان ماه رمضان، دو موزه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه تا ۹ شب به فعالیت خود ادامه می‌دهند، تا به نتیجه‌ی کلی درباره‌ی این اقدام برسیم.
 
او با اشاره به این‌که سه کاخ موزه گلستان، نیاوران و سعدآباد و موزه ملی ایران، در حال حاضر آمادگی اجرایی شدن این طرح را دارند، بیان می‌کند: با این وجود در نخستین قدم ابتدا دو موزه، به عنوان پایلوت و برای بررسی وضعیت در اولویت قرار می‌گیرند.
 
افزایش ورودی موزه‌ها در هیأت دولت بررسی می‌شود
 
مدیر اداره کل موزه‌ها، همچنین از احتمال بلیت ورودی موزه‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهد و می‌گوید: در حال حاضر این افزایش قیمت در هیات دولت در دست بررسی است.
 
کارگر همچنین درباره‌ی ساعت کار موزه‌ها در نیمه نخست سال ۹۸ نیز می‌گوید: موزه‌های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی مانند هر سال از ساعت ۹ تا ۱۸ فعال هستند.


کد مطلب: 194200

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/194200/فعالیت-شبانه-موزه-ها-به-زودی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com