تاریخ انتشارشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تأکید بر اینکه انسجام و وحدت در مدیریت بحران نقش کلیدی دارد، بیان کرد: اکنون سیل از سطح ملی به سطح فراملی تبدیل شده است و منطق حکم می‌کند با انسجام و همدلی بین تمام دستگاه‌ها از این بحران عبور کنیم.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۱۵۳
منطق حکم می‌کند با انسجام و همدلی با بحران سیل روبرو شویم

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدجواد کولیوند  با اشاره به ضرورت انسجام و همدلی برای عبور از بحران‌ها بیان کرد: شرایط بحرانی دارای سه مرحله است که شامل قبل بحران، حین بحران و بعد بحران می‌شود. زمانی که کشور ناگهان به یک فضای بحرانی وارد می‌شود و شرایط از سطح ملی بالاتر می‌رود نظیر وضعیتی که در سیل اخیر ایجاد شده است فرصت اینکه بخواهیم به دستگاه‌های مختلف یا افراد بتازیم وجود ندارد.
 
وی در ادامه اظهار کرد: اکنون ما در مرحله حین بحران قرار داریم و بحران سیل از سطح ملی به سطح فراملی تبدیل شده است. در حال حاضر همدلی و انسجام تمام دستگاه‌ها اعم از نیروهای مسلح و وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی، غیردولتی ضروری است.
 
نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: اکنون باید با همدلی و انسجام وضعیت را از حالت بحرانی قرمز به حالت عادی تبدیل کنیم. سپس بررسی‌های لازم انجام خواهد شد و نقاط قدرت و ضعف مشخص می‌شود. آنگاه دستگاه مقصر نیز معلوم می‌شود.
 
وی در ادامه تأکید کرد: استفاده سیاسی از بحران و تفرقه پالس غلط را به جامعه منتشر می‌کند. منطق حکم می‌کند با انسجام، بحران را به حالت عادی تبدیل کنیم و بعد از بهبود اوضاع نقاط ضعف شناسایی خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: ما باید بپذیریم که ناهماهنگی‌هایی وجود داشته است اما از آنجا که ما بحران‌های متعددی را تاکنون پشت سر گذاشته‌ایم تجربه کسب کرده‌ایم و می‌توانیم با انسجام و وحدت بحران را به خوبی مدیریت کنیم. در لایحه مدیریت بحران که در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به اتمام رسیده است انسجام و وحدت در مدیریت بحران نیز در اولویت قرار دارد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین