تاریخ انتشارشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
plusresetminus
حزب الله: هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز با برگزاری دو بازی به پایان می‌رسد که در یکی از آن‌ها پرسپولیس به مصاف دایی و بازیکنانش می‌رود.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۱۴۷
نگاه همه مدعیان به مصاف پرسپولیس و سایپا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام دو بازی دیگر به پایان می‌رسد.
 
پرسپولیس- سایپا؛ ورزشگاه آزادی، ساعت ١٩
 
در مهم‌ترین بازی امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خود باید از سایپا پذیرایی کند. این دیدار به لحاظ امتیازی برای سایپا اهمیت ندارد چرا که این تیم نه خطر سقوط را احساس می‌کند و نه شانس چندانی برای کسب سهمیه آسیایی دارد. با این حال حضور دایی روی نیمکت این تیم حساسیت‌های زیادی به بازی اضافه می‌کند. کسی که به گفته خودش هیچ تعارفی با کسی ندارد و همیشه برای تیمی که در آن حضور دارد برد می‌خواهد. او همچنین گفته باید مقابل پرسپولیس بهترین بازی فصل را انجام دهند تا شرافت و وجدان کاری‌اش خدشه دار نشود.
 
سرمربی پرسپولیس هم می‌داند که این بازی می‌تواند برای تیمش دردسرساز شود چرا که سایپا در هفته‌های اخیر با متوقف کردن تراکتورسازی و استقلال نشان داده است تیمی نیست که به راحتی تسلیم شود. البته برد در لیگ قهرمانان آسیا باعث افزایش روحیه شاگردان برانکو شده است. در این مسابقه احمد نورالله‌ی و شایان مصلح به علت آسیب دیدگی برای پرسپولیس حضور ندارند. مسابقه رفت این دو تیم با تساوی یک بر یک تمام شد و درگیری بازیکنای دو تیم بعد از بازی حواشی زیادی را به وجود آورد.
 
پیکان – ذوب آهن؛ ورزشگاه شهدای شهر قدس ساعت ١٨
 
تقابل تیم‌های یازدهم و دوازدهم لیگ، اگر دو تیم انتهای جدول قصدی برای جمع کردن همه امتیازات داشتند، می‌توانست حساس‌تر از این باشد. به همین علت نتیجه این بازی هر چه باشد تأثیر زیادی در موقعیت این دو تیم در جدول نخواهد داشت. البته با توجه حضور ذوب آهن در لیگ قهرمانان این مسابقه می‌تواند در هماهنگی بازیکنان با خواسته‌های کادر فنی تأثیر گذار باشد. همچنین با توجه به حضور احتمالی فکری در تیم پیکان برای فصل آینده این مسابقه محل مناسبی برای اعمال تغییرات تاکتیکی و شناخت از بازیکنان برای کادر فنی پیکان است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین