تاریخ انتشارشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
plusresetminus
حزب الله: پیشکسوت آبی پوشان گفت: شفر به موقع به استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه روی آورد و باید در ادامه فصل هم بیشتر به این بازیکنان بها بدهد.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۱۴۲
سرمربی استقلال باید بازیکنان با انگیزه را جانشین کم انگیزه‌ها کند

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محسن گروسی اظهار داشت: استقلال از نظر روحی دچار تزلزل شده بود و کادر فنی به موقع توانست تیم را جمع کند تا با پیروزی در بازی بزرگ مقابل الهلال، تیم به شرایط مطلوب بازگردد.
 
وی اضافه کرد: برگ برنده استقلال مقابل الهلال گل زودهنگام بود و این گل باعث شد تا ابتکار عمل در این بازی دست آبی پوشان باشد. شفر نشان داده هرگاه تیمش گل اول بازی را زده توانسته آن گل را حفظ کند و حتی بر تعداد آن اضافه کند و دروازه‌اش را هم حفظ کند. اما متأسفانه معمولاً وقتی گل اول را دریافت می‌کند شیرازه تیمش از هم می‌پاشد.
 
پیشکسوت آبی پوشان در خصوص رویکرد سرمربی استقلال به بازیکنان جوان بیان داشت: شفر خیلی به موقع به استفاده از بازیکنان جوان و یا بهتر بگویم بازیکنان با انگیزه روی آورد. چون در همین استقلال ما بازیکن پا به سن گذاشته‌ای مثل منتظری داریم که انگیزه‌اش دست کمی از جوانان ندارد. او بسیار مثمر ثمر و کاملاً بی حاشیه است. هرگاه مربی خواسته با همه توان بازی کرده و هرگاه هم نخواستند بدون حاشیه بیرون نشسته و باز هم برای موفقیت تیم تلاش کرده است. شفر باید همین رویه را تا پایان فصل ادامه دهد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین