تاریخ انتشارشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱
plusresetminus
حزب الله: رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد ملت فلسطین هرگز در برابر توطئه‌هایی که موجودیتش را هدف قرار داده، تسلیم نخواهد شد.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۱۳۸
ملت فلسطین هرگز در برابر توطئه‌ها تسلیم نخواهد شد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ابومازن در سخنانی به مناسبت آغاز برنامه ها و فعالیت‌های موسوم به «قدس پایتخت فرهنگ اسلامی در سال 2019» اظهار داشت  امروز ملت فلسطین هرگز در برابر توطئه‌هایی که موجودیت و هویتش را هدف قرار داده، تسلیم نخواهد شد و هرگز از حقوق ثابت و غیر قابل خدشه خود چشم پوشی نخواهد کرد.
 
ابومازن اظهار داشت آغاز برنامه های مربوط به «قدس پایتخت فرهنگ اسلامی» تاکید می‌کند که قدس تنها نخواهد بود و ملت فلسطین منسجم و متحد است و هرگز قدس را در رویارویی با اشغالگران  اسرائیلی تنها نخواهد گذاشت و در برابر توطئه‌ها ایستادگی خواهد کرد تا ثابت کند توطئه و توطئه‌کنندگان علیه قدس رو به زوال و نابودی هستند.
 
    بیشتر بخوانید
 
        یک عضو حزب نتانیاهو: اعمال حاکمیت بر کرانه باختری در دستورکار دولت آتی اسرائیل است
 
        اردوغان: کرانه باختری به طور قطع جزو اراضی فلسطین است
 
اظهارات ابومازن در حالی است که مردم فلسطین، وی و تشکیلات متبوعش را به همکاری و هماهنگی امنیتی گسترده با دستگاه های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی برای پیگرد رزمندگان فلسطینی و سرکوب هرگونه مقاومت بر ضد اشغالگری متهم می‌کنند، ابومازن همچنان بر رویکرد سازشکارانه خود پافشاری می‌کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین