تاریخ انتشارجمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
plusresetminus
حزب الله: دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: فردی که با انتشار کلیپی غیر واقعی از سد کرخه در فضای مجازی باعث ایجاد نگرانی و تشویش اذهان عمومی شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.
۰
کد مطلب : ۱۹۴۱۲۵
عامل پخش کلیپ «سد کرخه» راهی زندان شد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: فردی که با انتشار کلیپی غیر واقعی از سد کرخه در فضای مجازی باعث ایجاد نگرانی و تشویش اذهان عمومی شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.
 
مصطفی نظری افزود: در پی انتشار یک کلیپ در فضای مجازی که در آن صداهای عجیبی از سد کرخه شنیده می شد، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی اظهار داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این کلیپ توسط فردی تهیه، تدوین و در فضای مجازی منتشر شده است.
 
دادستان عمومی و انقلاب شوش افزود: ماموران پلیس اطلاعات پس از شناسایی با حکم قضایی موفق شدند عامل انتشار کلیپ را شناسایی و دستگیر کنند.
 
وی گفت: فرد دستگیر شده پس از انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد که پس از روبرو شدن با مستندات و قبول اتهام، راهی زندان شد.
 
نظری با اشاره به اینکه این کلیپ از پایه و اساس غیرواقعی بوده است، افزود: تولید و انتشار موارد غیر واقعی در فضای مجازی جرم است و نیروی انتظامی و قوه قضائیه با تولید کنندگان و انتشار دهندگان مواردی که موجب ترس، نگرانی و تشویش اذهان عمومی می شوند، برخورد قاطع و قانونی می کنند.
 
دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: فضای مجازی در بسیاری موارد با واقعیت فاصله دارد که از عموم مردم تقاضا می شود به موضوعاتی که در این فضا منتشر می شوند، توجه نکنند و اخبار را از طریق رسانه های رسمی و خبرگزاری ها پیگیری کنند.
 
افزایش دبی رودخانه ها و جاری شدن سیل برخی از روستاها و اراضی کشاورزی حاشیه رودخانه ها را به زیر آب برد و برخی از جاده های ترانزیتی نظیر جاده شوش اهواز مسدود شد.
 
در این ایام که مردم خوزستان در شرایط سختی بسر می برند برخی افراد با انتشار شایعاتی مبنی بر وجود مشکل در سدها بر این نگرانی می افزایند.
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین