کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رشد جمعیت در کرج ۲ برابر میانگین کشوری است

تسنیم , 21 فروردين 1398 ساعت 15:19

حزب الله:
شهردار کرج گفت: در ۴ دهه گذشته با رشد دو برابر میانگین کشوری در جمعیت روبه‌رو بوده‌ایم و امروز میزبان اقوام مختلفی در این کلانشهر هستیم.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی اصغر کمالی‌زاده ظهر امروز در مراسم روز فرهنگی کرج که همزمان با جشنواره لاله‌ها در پارک شهید چمران کرج برگزار شد، اظهار داشت:  ما در 4 دهه گذشته با رشد دو برابر میانگین کشوری در جمعیت روبه‌رو بوده‌ایم و امروز میزبان اقوام مختلفی در این کلانشهر هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه فرهنگ در واقع راه و رسمی است که انسان‌ها برای زندگی مسالمت آمیز در  کنار یکدیگر دارند، افزود: برای مطرح شدن و برندینگ کردن یک شهر مهم ترین شاخصه آن رویدادهایی است که در آن رخ می‌دهد و امروز  به واسطه باغ لاله‌ها رویدادهای فرهنگی شکل می‌گیرد.

 
شهردار کرج گفت: روز فرهنگی کرج با برگزاری جشنواره لاله‌ها مقارن شده است که لاله نشانگر ایثار، شهادت،  دوستی و مجاهدات و ایثار 5 هزار و 250 شهید گلگون کفن البرزی است که جان خود را دادند  تا امروز ما در امنیت کامل باشیم. 
 
کمالی زاده عنوان کرد: شهر کرج در حال حاضر مسیر توسعه را می‌پیماید  و در حوزه پروژه‌های عمرانی قدم‌های خوبی برای این شهر برداشته شده است.
 
وی ادامه داد: با تلاش شورای شهر کرج، شهرداری و مقامات عالی استان تلاشهای بسیاری انجام شده است.
 


کد مطلب: 194019

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/194019/رشد-جمعیت-کرج-۲-برابر-میانگین-کشوری

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com