کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با اجرای طرح نوروزی انجام شد؛

انجام ۱۳ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان البرز/ثبت ۲۰۰۰ تخلف

مهر , 20 فروردين 1398 ساعت 14:15

حزب الله:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با اجرای طرح نوروزی از سیزده هزار واحد صنفی استان بازرسی به عمل آمد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با اجرای طرح نوروزی از سیزده هزار واحد صنفی استان بازرسی به عمل آمد.
 
جهانگیر شاهمرادی در خصوص اقدامات انجام‌شده در قالب طرح نظارت نوروزی، اظهار کرد: در این طرح کشوری که از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد و تا پانزدهم فروردین‌ماه سال جاری ادامه داشت، گروه هدف کالاها و خدمات پرمشتری در ایام پایانی سال بوده است.
 
وی در رابطه با تعداد بازرسی‌های این طرح در استان البرز افزود: در راستای اجرای این طرح بزرگ ۱۳ هزار و ۴۶۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی صورت گرفت که منجر به تشکیل یک هزار و ۶۷۴ پرونده و ثبت دو هزار و ۴۸۷ تخلف به ارزش ۱۷۷ میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان شد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در زمان اجرای این طرح یک هزار و ۱۶۸ گزارش مردمی پیگیری شده است که این گزارش‌ها از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان واصل‌شده بود و موردبررسی قرار گرفت که درنهایت از این تعداد گزارش واصله ۳۵۷ مورد آن متخلف و ۸۱۱ مورد آن غیر متخلف شناخته شد.
 
شاهمرادی اظهار کرد: در طول اجرای طرح نظارتی نوروزی، ۳۰۸ گشت مشترک صورت گرفت که ۲۸ مورد آن با تعزیرات حکومتی، ۱۸۲ مورد با اصناف استان و ۹۸ مورد آن مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی بوده است.
 
وی از همراهی و همکاری استانداری البرز، فرمانداری‌های استان، اتاق‌های اصناف البرز، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، دامپزشکی، سازمان میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و دیگر نهادهای اجرایی مشارکت‌کننده در اجرای طرح نظارت نوروزی قدردانی کرد.


کد مطلب: 193901

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/193901/انجام-۱۳-هزار-بازرسی-واحدهای-صنفی-استان-البرز-ثبت-۲۰۰۰-تخلف

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com