کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت روز پاسدار

مهر , 20 فروردين 1398 ساعت 14:14

حزب الله:
سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بیانیه‌ای سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار را تبریک گفت.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با صدور بیانیه‌ای سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار را تبریک گفت.
 
در این بیانیه آمده است:
 
نام‌گذاری زادروز حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به‌عنوان روز پاسدار توسط بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) نشان از تدبیر حکیمانه ایشان و تکریم فضیلت‌های این نهاد مقدس و بیانگر این حقیقت است که فرزندان غیور ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره درصحنه مأموریت‌های خود حضوری به‌موقع، موفق و فداکارانه داشته‌اند.
 
تاریخ ایران اسلامی یادآور روزهای بزرگ و پرافتخار و لحظه‌های حساس و سرنوشت‌سازی است که بر پیشانی آن نام سربازان و پاسداران حضرت روح‌الله می‌درخشد. پاسدارانی که در تبعیت از ولی‌فقیه و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) باایمان و عمل انقلابی، بصیرت نافذ و شجاعت و سلحشوری کم‌نظیر، جبهه دشمنان انقلاب اسلامی را طی چهل سال گذشته مات و مبهوت نقش‌آفرینی‌های شگفت‌آور خودساخته‌اند.
 
حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد طی چهل سال گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور و نقش‌آفرینی‌های پیشتازانه، مجاهدانه و فداکارانه خود در همه عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور از مقابله با ضدانقلاب در جای‌جای میهن اسلامی در ماه‌ها و سال‌های اولیه پیروزی انقلاب و استقرار نظام تا جنگ تحمیلی همه‌جانبه هشت‌ساله استکبار جهانی و سپس مصاف با فتنه‌ها و توطئه‌های ضد امنیتی و آشوب طلبانه مزدوران بیگانه درگذشته و سال‌های اخیر که از مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور تا شهرهای بزرگ و کوچک و نیز پایتخت ایران اسلامی گسترده شده بود گرفته تا حماسه سازی‌های حیرت‌آور در حوزه سازندگی، محرومیت‌زدایی و مردمیاری در مناطق کم برخوردار، افتخارات بزرگی را برای نظام و ملت ایران رقم‌زده است که به اعتراف دوست و دشمن اگر تلاش‌های ممتاز این نهاد انقلابی و مردمی نبود سرنوشت نظام و انقلاب به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.
 
این شجره طیبه با گسترش سازمان و توسعه بسیج در کشور، افزایش توان دفاعی، دستیابی به تجهیزات پیشرفته و روزآمد در تمامی عرصه‌های موردنیاز، نقش سازنده و مؤثری در «بازدارندگی» و نیز مبارزه با تروریسم جهانی وابسته به استکبار، تأمین امنیت در منطقه و حمایت از جبهه مقاومت و مظلومان دارد.
 
نقش مهم، بی‌بدیل و تعیین‌کننده سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به‌ویژه در دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال جاری نیز به‌شدت مورد هجمه سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم قرارگرفته است، به‌گونه‌ای که رئیس‌جمهور جنایتکار و بی‌خرد آمریکا در اقدامی خصمانه، از سر استیصال سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرارداد.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی همواره توطئه‌های مختلف دشمن را خنثی می‌کند و این بار هم به توفیق الهی و به مدد ائمه اطهار (ع)، توجه حضرت ولیعصر (عج)، تحت فرماندهی معظم کل قوا و همکاری مردم عزیز کشور این ترفند را خنثی و دشمن را ناکام می‌گذارد.
 
سپاه امام حسن مجتبی (ع) ضمن گرامیداشت این اعیاد خجسته، فرارسیدن فرخنده روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران و جانبازان گران‌قدر انقلاب اسلامی به‌ویژه فرماندهان و کارکنان فداکار سپاه استان البرز و جانبازان و ایثارگران معزز استان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق همگی آن‌ها را درراه دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و در پرتو انوار قدسی و تابناک بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند منان مسألت دارد.


کد مطلب: 193900

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/193900/بیانیه-سپاه-امام-حسن-مجتبی-ع-استان-البرز-مناسبت-روز-پاسدار

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com