کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشکیل بیش از ۱۶۶۷ پرونده تعزیراتی در طرح نظارتی نوروز ۹۸ استان البرز

تسنیم , 18 فروردين 1398 ساعت 13:00

حزب الله:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از تشکیل بیش از ۱۶۶۷ فقره پرونده تعزیراتی در طرح نظارتی نوروز ۹۸ در استان البرز خبر داد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی‌اکبر مختاری  با اشاره به اجرای طرح نوروزی اظهار داشت: در این طرح شش شعبه رسیدگی به صورت سیار در معیت کارشناسان بهداشت، بازرسان اصناف و کارشناسان میراث فرهنگی برای برخورد با متخلفین و نظارت بر توزیع میوه، توزیع مرغ  و گوشت گرم شرکت داشتند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: با بیش از 350 اکیپ گشت تعداد  441 بازرسی در محور کرج –چالوس و سطح شهر برگزار شد که در طرح نظارتی امسال که از 17 اسفند آغاز و تا 16 فروردین ادامه داشت تعداد 1667 فقره  پرونده تخلف تشکیل و از این تعداد 1651 فقره پرونده رسیدگی و مختومه شد.
 
 
وی ادامه داد: در این طرح نظارت ویژه بر وضعیت توزیع میوه در غرف احداثی و نظارت بر بازار پروتئینی و بازرسی از مراکز اسکان و مهمان‌پذیر و رستوران‌های سطح شهر و جاده‌ای و مراکز درمانی در دستور گشت سیار قرار داشت که 12 رستوران به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از مواد تاریخ گذشته و فاسد پلمب و نزدیک به  2 تن مواد غذایی معدوم و پرونده تخلف تشکیل شد.


کد مطلب: 193696

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/193696/تشکیل-بیش-۱۶۶۷-پرونده-تعزیراتی-طرح-نظارتی-نوروز-۹۸-استان-البرز

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com