تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
plusresetminus
حزب الله: استاندار البرز از انتخاب استان البرز به عنوان استان معین خوزستان در تجمیع خدمات به سیل‌زدگان خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۹۳۶۹۵
استان البرز معین خوزستان شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزالله شهبازی در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد،اظهار داشت: البرز بعنوان استان معین خوزستان در بحران سیل تعیین شده است.
 
وی افزود: در  بازدید وزیر کشور  6 استان  بعنوان معین خوزستان تعیین شد، این استان‌ها باید در آماده باش برای امدادرسانی و کمک رسانی باشند.
 
    بیشتر بخوانید
 
        3 توصیه‌ بهداشتی ضروری برای مردم مناطق سیل‌زده‌ کشور
 
        راه‌اندازی 2 کارگروه برای رسیدگی به ایثارگران آسیب‌دیده در سیل‌های اخیر
 
        پزشکی قانونی: تعداد قربانیان سیل اخیر به 70 نفر رسید+ جدول و دلایل
 
استاندار البرز با بیان اینکه  مردم خوزستان به سبب سیل اخیر در رنج و زحمت هستند ،بیان کرد: خوزستان و مردم آن حق بزرگی به گردن ایران اسلامی دارند و تلاش‌های این مردم در 8 سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است.
 
شهبازی با بیان اینکه  اکنون استان خوزستان نیز به این تدابیر و تجمیع خدمات‌رسانی به آسیب دیدگان نیاز دارد،عنوان کرد: بنابراین مجموعه دستگاه‌های  البرز باید در قالب ید واحده وارد عمل شوند.
 
استاندار البرز با تاکید بر اینکه نباید ناهماهنگی در خدمت رسانی وجود داشته باشد،گفت: البرز کمپی متشکل از نیروی امدادی و خدمات رسان در خوزستان راه اندازی می‌کند.
 
وی با بیان اینکه از شرکتهای هواپیمایی  انتظار داریم برای انتقال اقلام  پای کار باشند و ارسال محموله های البرز به استان های سیل زده تسریع شود،گفت: نیروهای نظامی و انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، دستگاه‌های خدمات رسان مانند آب، برق و گاز باید آمادگی کامل برای اعزام و اقدام در جهت خدمات رسانی به خوزستان داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه کاری بر اساس احساسات در البرز صورت نمی‌گیرد بلکه کلاسه بندی شده و با برنامه اقدام می‌شود، ادامه داد: برنامه ها باید پخته و جمع بندی شده مسیر خود را طی کنند.
 
وی افزود: فعالیت موکب‌هایی که در اربعین به مردم خدمات ارائه می‌دادند نیز باید با هماهنگی و در قالب همان کمپ مدیریت بحران البرز صورت می‌گیرد.
 
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین