کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالان اقتصادی ترکیه در استان البرز سرمایه‌گذاری می‌کنند

تسنیم , 19 اسفند 1397 ساعت 14:22

حزب الله:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز از بسترسازی برای سرمایه‌گذاری مشترک بخش خصوصی استان البرز با فعالان اقتصادی ترکیه در زمینه بسته بندی مواد غذایی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز خبر داد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رحیم بنامولائی  اظهار داشت: مقرر شد ظرف یک ماه آتی یک تیم تجاری و اقتصادی از کشور ترکیه برای بررسی و اتخاذ راهکارهای سرمایه‌گذاری‌های مشترک به استان‌های تهران و البرز سفر کند.
 
وی به نشست هیات تجاری و اقتصادی استان‌های البرز و تهران با سرکنسول سفارت ایران در استانبول اشاره کرد و افزود: در این نشست ضمن تشریح توانمندی‌های تولیدی و صنعتی دو استان، گسترش روابط تجاری به ویژه در زمینه صادرات مواد غذایی حلال به ترکیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: هیات تجاری و اقتصادی استان‌های تهران و البرز  متشکل از بیست فعال اقتصادی به سرپرستی رئیس اتاق بازرگانی البرز به ترکیه سفر کرده است.
 
رئیس اتاق بازرگانی البرز ادامه داد: بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تکنولوژی مواد غذایی "فوتگ 2019 استانبول" و مذاکره با فعالان اقتصادی ترک در زمینه گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی به ویژه صادرات مواد غذایی حلال به ترکیه از جمله برنامه‌های این هیات است.


کد مطلب: 192438

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/192438/فعالان-اقتصادی-ترکیه-استان-البرز-سرمایه-گذاری-می-کنند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com