تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
plusresetminus
حزب الله: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حمله انتحاری به اتوبوس در سیستان گفت: واقعه سیستان و بلوچستان را به همه ملت ایران و داغ دیدگان این حادثه تسلیت می‌گویم و امیدوارم که جمهوری اسلامی تروریست‌ها را به سزای اعمالشان برساند.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۳۸۲
تروریست‌های حمله انتحاری سیستان و بلوچستان به سزای اعمالشان برسند
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، آیت‌الله العظمی سبحانی ظهر امروز در دیدار وزیر راه و شهرسازی که در موسسه امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار داشت: مسکن برای انسان امر مهمی بوده و امروز در ملت ایران نوعی استقلال طلبی پیدا شده است.
 
وی افزود: در گذشته چند خانواده در یک منزل زندگی می‌کردند و نیاز به مسکن به این میزان نبود، اما امروز روح استقلال از خانواده در بین جوانان بیشتر شده است.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حمله انتحاری به اتوبوس در سیستان تصریح کرد: واقعه سیستان و بلوچستان را به همه ملت ایران و داغ دیدگان این حادثه تسلیت می‌گویم و امیدوارم که جمهوری اسلامی تروریست‌ها را به سزای اعمالشان برساند.
 
استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: پلی که در تقاطع پردیسان و بلوار غدیر و امام صادق (ع) ساخته شده تنها در مسیر رفت و یک طرفه بوده و برای مسیر برگشت آن مشکلاتی وجود دارد، دربلوار امام صادق (ع) پردیسان تابلوهای چشمگیری وجود ندارد و لازم است که این تابلوها به صورت برجسته درج شود چون انقلاب ما متأثر از معارف امام صادق (ع) است.
 
آیت الله العظمی سبحانی با بیان اینکه اگر مسکن‌های تکمیل نشده در این دوره تکمیل شود مشکلات مرتفع می‌شود، افزود: یک مسئله ای وجود دارد و آن این است که مسکن‌هایی که دولت می‌سازد باید با نظارت بالایی به سرانجام برسد چون که بعضاً کارها با بی دقتی انجام می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در منطقه‌های آذربایجان نیاز به راه و مسکن بسیار بالا بوده و باید یک عنایتی به ارسباران تا اردبیل شود تا مشکلات مسکن و مخصوصاً راه آن‌ها حل شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین