تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
plusresetminus
حزب الله: سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از حضور بی‌نظیر مردم انقلابی در خلق حماسه بزرگ و بی‌بدیل بیست و دوم بهمن تقدیر کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۱۷۹
تقدیر سپاه استان البرز از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پی حضور حماسی البرزنشینان غیور در راهپیمایی «۴۰سال ایستادگی و صلابت» ‌بیست و دوم بهمن پیامی صادر کرده است.
 
«بسم الله الرحمن الرحیم»
 
وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ
 
حضور غرورآفرین مردم انقلابی و شریف استان در مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ثابت کرد که ایران اسلامی برای همیشه تاریخ و تا ظهور منجی عالم بشریت دست از حمایت انقلاب اسلامی و تلاش خود در راستای تحقق آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا عزیز و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر نخواهد داشت.
 
حماسه بزرگ و بی‌بدیل ۲۲ بهمن، اثبات‌کننده عهد و پیمان خلل‌ناپذیر آحاد مردم سلحشور، با قامتی استوار به آرمان‌های اصیل نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)  و تجدید میثاق دوباره با ولایت و نشان از مردمی بودن انقلاب و انقلابی بودن مردم بود که جهانیان را با بهت و حیرت به نظاره‌ بی‌نظیرترین تجلّی حضور و کارآمدترین پشتوانه امنیت ملّی نشاند و به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب: «تداوم چهل‌ساله‌ی راهپیمایی ۲۲ بهمن یک شگفتی است».
 
مراسم راهپیمایی چهلمین طلوع فجر انقلاب با حضور گسترده مردم متعهد و ولایتمدار استان و در نمایی یکپارچه با ملت سربلند ایران، فرصتی بود تا  ابهت و صلابت مردم آزاده ایران اسلامی به رخ منادیان اسلام هراسی کشیده شود آن‌هم در شرایطی که هجمه گسترده تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام اسلامی شدت یافته است.  
 
سپاه استان البرز بر خود لازم می‌داند از مردم همیشه درصحنه استان به دلیل حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی و تشکر کرده و بی‌شک این همراهی چهل‌ساله بار سنگینی بر دوش مسئولان و خدمت گذاران به این مردم بی‌نظیر و انقلابی نهاده است .
 
سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن تشکر مجدد از مردم عزیز و انقلابی استان البرز و همه دست‌اندرکاران این حماسه عظیم مردمی، از همه رسانه‌ها که با انعکاس مناسب راهپیمایی بزرگ یوم‌الله ۲۲ بهمن، طراوت و شادابی و عظمت این حماسه ملی و حضور گسترده یاوران همیشه درصحنه انقلاب را در جای‌جای استان به تصویر کشیده و خرسندی شیفتگان انقلاب اسلامی را در سراسر جهان موجب شدند صمیمانه  تشکر و سپاسگزاری می‌کند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین