تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
plusresetminus
حزب الله: رسانه‌ها و مطبوعات خارجی به رسم هر ساله حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۷ را بازتاب دادند.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۰۸۳
بازتاب حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ در رسانه‌های خارجی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رسانه‌ها و مطبوعات بین‌المللی امسال در جشن تولد چهل سالگی انقلاب اسلامی، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۷ را بازتاب دادند.
 
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت ایرانی‌ها در حال سرازیر شدن به خیابان‌های تهران و دیگر شهر‌ها در سراسر این کشور هستند تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ را گرامی بدارند.
 
شبکه خبری سی‌ان‌ان همزمان با راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن پوشش زنده بخشی از این مراسم گزارش داد: ایران نشان داده که قصد تسلیم شدن در برابر آمریکا و فشار‌های بین‌المللی را ندارد.
 
شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ با پخش زنده تصاویر دیگری از راهپیمایی پرشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گزارش داد حامیان انقلاب، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را زیر باران جشن می‌گیرند.
 
شبکه خبری الجزیره گزارش داد میلیون‌ها ایرانی امروز دوشنبه در سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب بهمن ماه۵۷ به خیابان‌ها ریختند تا با اصول و آرمان‌های اسلامی انقلاب در بحبوبه فشار‌های سیاسی و اقتصادی و از سرگیری تحریم‌های آمریکا تجدید پیمان کنند.
 
شبکه خبری یورونیوز نیز در گزارشی نوشت: امروز مردم سراسر ایران به خیابان‌ها آمده‌اند تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرند. انقلاب، ایران و جایگاهش در جهان را تعریف کرد.
 
شبکه المیادین گزارش داد: از صبح امروز راهپیمایی‌های گسترده و همزمان در سراسر ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است. راهپیمایی ”یوم الله ۲۲ بهمن“ در بیش از هزار شهر و ده هزار روستا در سراسر ایران آغاز شد.
 
شبکه المنار در گزارشی تصریح کرد: جشن‌های امروز در استان‌های مختلف ایران بسیار باشکوه است، بیش از هزار و چهارصد منطقه در کشور شاهد حضور گسترده مردمی است. امسال راهپیمایی‌ها باشکوه‌تر از سال‌های گذشته است و این نکته ایست که امام خامنه‌ای پیش‌بینی کردند و انتظار‌ها نیز این بود که راهپیمایی امروز حماسی‌تر باشد و مردم با حمل پلاکارد‌ها و شعارها، حرف بیشتری برای گفتن داشته باشند.
 
خبرگزاری چینی شینهوا گزارش داد صد‌ها هزار نفر از مردم ایران، روز دوشنبه با راهپیمایی در سراسر این کشور چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. این راهپیمایی در شهر‌های مختلف ایران، با شعار‌های ضدآمریکایی همراه بود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین