تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
plusresetminus
حزب الله: مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: سازمان تعزیرات با متخلفان حوزه دارو و درمان برخورد جدی خواهد کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۰۶۲
مردم گرانفروشی در داروخانه‌ها را گزارش دهند
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدعلی اسفنانی مدیرکل سازمان تعزیرات استان تهران اظهار کرد: بحث تخلفات مربوط به دارو، درمان و بهداشت یکی از مسائل مورد بررسی در سازمان تعزیرات استان تهران است.
 
وی افزود: قاچاق دارو، گرانفروشی، فروش دارو‌های تقلبی در داروخانه‌ها، به کارگیری افراد غیر متخصص، بهداشت و درمان و ... از جمله موضوعات مورد بررسی در سازمان تعزیرات است.
 
اسفنانی تصریح کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات با همراهی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی با گرانفروشی دارو در بازار برخورد خواهند کرد.
 
وی افزود: به موضوع فروش دارو‌های تقلبی و قاچاق با قیمتی بالاتر از تعرفه فروش و ... در کمیسیون ماده ۱۱ قانون تعزیرات رسیدگی می‌شود و در برخی از موارد هم به تعطیلی بیمارستان‌ها منجر می‌شود.
 
مدیرکل تعزیرات استان تهران با اشاره پلمپ و تعطیلی یک مرکز کاشت مو در تهران گفت: در این مرکز نیرو‌های غیر متخصص و ناکارآمد فعالیت داشتند که سازمان تعزیرات حکومتی با اطلاع از این موضوع این مرکز کاشت مو را پلمپ و مالک آن را جریمه کرد.
 
وی افزود: فقدان و اتمام تاریخ انقضای پروانه فعالیت مراکز بهداشتی و درمانی تخلف است و در صورت مشاهده چنین تخلفاتی سازمان تعزیرات با متخلفان در این حوزه برخورد خواهد کرد.
 
اسفنانی تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم که در صورت مواجهه با هرگونه گرانفروشی چه در بحث دارو و چه سایر اقلام، مراتب را حتما به سامانه ۱۳۵ تعزیرات گزارش دهند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین