کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مادورو: ما گدا نیستیم

باشگاه خبرنگاران جوان , 21 بهمن 1397 ساعت 14:11

حزب الله:
رئیس‌جمهور ونزوئلا در اظهاراتی از اقدام نمایشی واشنگتن در ارسال مواد غذایی به مرز این کشور انتقاد کرد و آن را توطئه جدید آمریکا علیه دولت کاراکاس دانست.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، اقدام نمایشی آمریکا در ارسال کامیون‌های حامل مواد غذایی به مرز ونزوئلا با کلمبیا را به شدت محکوم و آن‌ها را بخشی از برنامه‌ای توصیف کرد که در واشنگتن طرح‌ریزی شده است تا دولت کاراکاس را بی‌ثبات کند.
 
مادورو در یک برنامه تلویزیونی گفت: «کمک‌های بشردوستانه تبدیل به نمایشی شده است که تعرض به کشورمان را توجیه کند. ونزوئلا اجازه نخواهد داد نمایش دروغین کمک‌های بشردوستانه اجرا شود؛ چون ما گدا نیستیم».
 
پیش از این نیز مادورو با تمسخر کمک‌های آمریکا به کشورش، تاکید کرده بود «هدیه‌» های واشنگتن قبلا افغانستان، عراق، سوریه و لیبی را ویران کرده است. او گفت: «آیا آن‌ها (آمریکایی‌ها) ملت لیبی را نجات دادند؟ هرگز. آن‌ها سوریه و لیبی را ویران کردند. شرایط افغانستان با گذشت بیست سال از دخالت آمریکا چگونه است؟ آمریکا چه تعداد هدیه به صورت بمب برای ملت‌های افغانستان، عراق، سوریه و لیبی ارسال کرده است؟ آیا این‌ها کمک‌های انسانی است؟»
 
رئیس‌جمهور ونزوئلا همچنین در مصاحبه با خبرنگاران، کمک‌های آمریکا به کشورش را «مسموم» توصیف و با ورود آن به خاک ونزوئلا مخالفت کرد بود.


کد مطلب: 190061

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/190061/مادورو-گدا-نیستیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com