تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
plusresetminus
حزب الله: سرپرست سازمان سینمایی در مراسم نمایش «۲۳ نفر» برای خانواده شهدای مدافع حرم تأکید کرد هیچ‌گاه از توجه به فرهنگ دفاع مقدس بی‌نیاز نمی‌شویم.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۰۴۲
اکران ویژه «۲۳ نفر» برای خانواده شهدای مدافع حرم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فیلم سینمایی «۲۳ نفر» به کارگردانی مهدی جعفری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم به نمایش درآمد.
 
پیش از آغاز نمایش فیلم «۲۳ نفر» حسین انتظامی دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست سازمان سینمایی، ضمن ابراز خرسندی از حضور خانواده شهدای مدافع حرم در جشنواره فیلم فجر گفت: خوشبختانه تولیدگران عرصه فرهنگ به ویژه سینما به گونه دفاع مقدس توجه دارند و سینمای ایران هر سال محصولات خوبی در این حوزه، از جنبه حماسی و از جنبه روابط انسانی تولید کرده و توانسته‌اند بخش مهمی از زوایای این مقطع مهم از تاریخ کشورمان را روایت کنند.
 
سرپرست سازمان سینمایی ادامه داد: ما هیچوقت از توجه به فرهنگ دفاع مقدس بی‌نیاز نمی‌شویم برای اینکه می‌تواند ارزش‌ها را به جامعه تزریق کند و از سوی دیگر جامعه را در برابر خطرات مصون بدارد. توجه به محصولات فرهنگی مختلف، رمان، شعر، تئاتر، سینما از این جهت برای خود ما یک ضرورت است و فقط حفظ یک خاطره نیست.
 
در ادامه این مراسم از همسر شهید سیاح طاهری به نمایندگی از خانواده مدافعان حرم تجلیل شد.
 
در پایان این مراسم که اجرای آن را کامران ملکی برعهده داشت، فیلم سینمایی «۲۳ نفر» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده برای خانواده های مدافعان حرم به نمایش درآمد.
 
ابراهیم داروغه‌زاده، نادر طالب‌زاده، حبیب والی نژاد به همراه عوامل فیلم «۲۳ نفر» و جمعی از آزادگان دوران دفاع مقدس از دیگر حاضران این مراسم در پردیس سینمایی ملت بودند
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین