کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

سبزپوشی محتاطانه بورس در آخرین روز کاری

تابناک , 17 بهمن 1397 ساعت 15:43

حزب الله:
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه هفدهم بهمن ماه ۹۷، با افزایش ۱۴۱ واحدی معادل ۰.۰۹ درصد به رقم ۱۵۸ هزار و ۵۳۵ واحد رسید. این در حالیست که در روز گذشته نیز شاهد رشد ۳۵۱ واحدی معادل ۰۲۲ درصد نماگر کل بورس بودیم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امروز تالار شیشه‌ای در پنجمین و آخرین روز کاری هفته جاری، همانند دو روز گذشته، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۴۰ واحدی معادل ۰.۰۹ درصد به رقم ۴۵ هزار و ۹۵۴ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز بر خلاف روز قبل، با رشد ۱۶۹ واحدی معادل ۰.۵۷ درصد، عدد ۲۹ هزار و ۵۹۷ واحد را به نمایش گذاشت.
 
شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۱۸ واحدی معادل ۰.۵۷ درصد به رقم ۲۰ هزار و ۸۰۳ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۳۴۲ واحد افزایش معادل ۰.۱۹ درصد را رقم زد و به سطح ۱۷۵ هزار و ۹۸۰ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۲۱۲ واحد افزایش معادل ۰.۱۸ درصد به رقم ۱۱۸ هزار و ۴۴ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۲۳۲ واحد کاهش معادل ۰.۰۷ درصد همراه بود و عدد ۳۰۹ هزار و ۸۰۶ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص کل بورس بیشترین پیشروی را در ساعت ۰۹:۵۵ داشت و در سطح ۱۵۸ هزار و ۸۳۲ واحد قرار گرفت.


کد مطلب: 189867

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/189867/سبزپوشی-محتاطانه-بورس-آخرین-روز-کاری

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com