تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
plusresetminus
حزب الله: سرمربی پیکان می‌گوید: در مقطعی وارد پیکان شدم که بخش اصلی کار انجام شده است. آقای جلالی هم در این دو فصل و نیم زحمات زیادی برای تیم کشید.
۰
کد مطلب : ۱۸۹۸۶۲
جلالی زحمات زیادی برای پیکان کشید
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین فرکی، بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: قبل از هر چیزی برای آقای حاجیلو و جابر انصاری آرزوی سلامتی می‌کنم. جابر انصاری به خاطر بدشانسی با مصدومیت مواجه شده و آقای حاجیلو هم کسالتی دارند.
 
سرمربی پیکان درباره شرایط تیمش پیش از بازی با پیکان گفت: خیلی نزدیک‌تر از زمانی که درگیر کار بودم، فوتبال را دنبال می‌کردم. همیشه در این مدت پیشنهاد برخی بود که مجدداً به عرصه فوتبال ورود کنیم. جا دارد از دوستان و اظهار لطف‌شان تشکر کنم. حالا این اتفاق افتاده و در مقطعی ورود کردیم، که بخش اصلی کار انجام شده است. بستن تیم، انجام یک نیم فصل و… انجام شده است. آقای جلالی هم در این دو فصل و نیم زحمات زیادی برای تیم کشید.
 
او ادامه داد: قسمت ما بود که بعد از رفتن ایشان، با تیم پیکان برای یک فصل و نیم توافق کنیم. در نیم فصل دوم کار سخت است. گرفتن امتیاز دشوار است. ما هم با همان مجموعه کار را دنبال می‌کنیم. سه بازیکن جذب کردیم. چهارمین بازیکن ما جابر بود. مجموعه بازیکنان قبلی را حفظ کردیم. در بازی فردا که شروع نیم فصل است، بازی دشواری داریم. در هفته‌های پیش‌رو بازی‌های سختی با استقلال، سپاهان، پدیده، ماشین سازی خواهیم داشت.
 
فرکی خاطرنشان کرد: بیش از یک ماه است که با پیکان کار می‌کنیم. نقطع نظرات و تفکرات تاکیتیکی را به بازیکنان انتقال دادیم و آماده شروع نیم فصل دوم هستیم. فردا با استقلال بازی می‌کنیم. استقلال تیمی قابل احترام در آسیا است. کار آسانی در این بازی نداریم. در بازی رفت مساوی کردیم و مدعی هستیم که شرایط‌مان را در نیم فصل دوم بهبود ببخشیم. برای فصل بعد با تفکرات کاملاً متفاوتی مسیر را ادامه می‌دهیم. امیدوارم با هدف گذاری در نیم فصل دوم، جایگاه خوبی را در جدول به دست بیاوریم.
 
سرمربی پیکان با اشاره به مشکلات روحی و روانی تیمش در هفته‌های پایانی نیم فصل نخست، افزود: به خاطریک سری نتایج ضعیف تیم با مشکل روحی مواجه شد. ما سعی کردیم این فضا را تغییر بدهیم و بتوانیم با نتیجه گرفتن به این شرایط کمک کنیم و بازیکنان باید فردا به این موضوع کمک کنند. امیدواریم از نظر کسب امتیاز بهتر از نیم فصل نخست کار کنیم.
 
وی گفت: کسب امتیاز در نیم فصل دوم دشوار است. در این فصل رقابت در بالا و پایین جدول نزدیک‌تر است. فصل گذشته رقابت نزدیک بود اما در این فصل تیم‌های مدعی مشخص هستند. لیگ به دو قسمت نیمه اول و نیمه دوم جدول تبدیل شده است. این موضوع ممکن است یک مقدار کار را برای ما سخت کند. تیم‌های بالای جدول برای قهرمانی و کسب سهمیه تلاش می‌کنند و تیم‌های پایین جدول هم برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند.
 
فرکی ادامه داد: بازیکنان ما توانایی و پتانسیل موفقیت را دارند. در دو فصل قبل نشان دادند که می‌توانند نتیجه خوبی را به دست بیاورند. انتظار ما این است که سه، چهار پله در جدول صعود کنیم. با توجه به این که هنوز در برخی نقاط ضعف داریم و تفکرات من هنوز کاملاً در تیم جا نیافتاده اما این موضوع به معنی دست و پا بسته بودن ما نیست. ما تلاش می‌کنیم و انگیزه‌های خودمان را داریم. امیدوارم این مسائل کمک کند که بازی‌های قابل قبولی را ارائه کنیم.
 
سرمربی پیکان درباره کنار گذاشتن جابر انصاری به خاطر مصدومیت گفت: تا جایی که می‌دانم روز آخر نقل و انتقالات این اتفاق افتاد. توافق ما با جابر به مدت یک فصل و نیم است. اگر در این مورد خبری کسب کنم به شما اطلاع خواهم داد.
 
او درباره مشکل پیکان در نیم فصل نخست، خاطرنشان کرد: شرایط روحی تیم در نیم فصل اول خوب نبود. وقتی تیمی چند هفته شکست بخورد، با این مشکل رو به رو می‌شود. اگر پیکان در چند بازی در دقایق پایانی شکست نمی‌خورد، وضعیت این تیم به این شکل نمی‌شد. ضمن این که به غیر از چهار تیم نخست جدول، با چند پیروزی می‌توانیم خودمان را به رده‌های بالای جدول برسانیم. یک پیروزی می‌تواند به تیم ما کمک کند. از بد حادثه به چهار پنج تیم مدعی لیگ برتر برخوردیم. کارمان سخت است اما چیزی در فوتبال غیر قابل پیش بینی نیست.
 
فرکی درباره تعصب نداشتن بازیکنان پیکان به این باشگاه و جدا شدن تعدادی از بازیکنان در پایان هر فصل، اظهار کرد: پیکان به تیم‌های دیگر و تیم‌های ملی کمک زیادی کرده است. این موضوع پیام خوبی برای ما است. اعتقاد من این است که فضایی بین لیگ برتر و تیم امید وجود ندارد و از طرفی تعداد بازیکنان وارد شده به مجموعه ما زیاد است و تلاش می‌کنند روی این چارچوب روند خوبی طی کنند و به تیم امید برسند. شاید برخی از تیم‌ها دست رنج پیکان را ببرند. ما ۳۶ بازیکن داشتیم که ۹ نفر از آن‌ها در تیم ۲۳ سال بودند. از تیم زیر ۲۱ سال و زیر ۱۸ سال هم بازیکن داریم.
 
او اضافه کرد: فولاد به عنوان یک تیم بازیکن ساز، می‌تواند بازیکنان خود را به تیم دومش بدهد. سپاهان در گذشته این شرایط را داشت. پیکان این شرایط را ندارد. من به این موضوع فکر کردم. اگر باشگاه تیم دیگری در زیر مجموعه خود داشته باشد و بتواند بازیکنان جوان را در آن‌جا استفاده کند و از آن‌جا به لیگ برتر بیاورد، مطمئناً خیلی ایده آل است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین