تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی تجلی‌گاه اراده خداوند است، گفت: دشمنان تلاش زیادی کردند که ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اتفاق نیافتد اما به کوری چشم آنها، دهه فجر اتفاق افتاد.
۰
کد مطلب : ۱۸۹۷۵۷
امام (ره) ملت‌ها را بیدار کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار غلامحسین غیب پرور در همایش تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی که در گرگان برگزار شد، با اشاره به زنده و پویا بودن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دلیل این امر حضور دوست و دشمن ما است وگرنه کسی که حیات ندارد، دوست و دشمن هم ندارد. آمریکایی‌ها به حیات انقلاب ما اعتراف می‌کنند، نشان این امر اعمال دشمنی‌ها با ما است.
 
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: کشور در حال حاضر در بسیاری از بخش‌های علمی رتبه‌های برتر جهان را داراست. در حوزه فرهنگ نیز انقلاب اسلامی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به استقلال در کشور، تصریح کرد: هیچ کشوری در دنیا به لحاظ استقلال سیاسی و ارکان سیاسی مثل ایران نیست.
 
غیب پرور با بیان اینکه ما این دستاوردها را به یمن اسلام داریم، خاطرنشان کرد: یکی از تدابیر مقام معظم رهبری، جرأت دادن به آحاد مردم است؛ اینکه در برابر دشمن نهراسند و زانوهایشان شل نشود.
 
وی خاطرنشان کرد: ما در عرصه اقتصادی مشکلات زیادی داشتیم و داریم اما در همین عرصه نیز قیاس با قبل از انقلاب نشان می‌دهد که به عنوان نمونه در بحث تولید محصولات کشاورزی موفقیت‌های زیادی داشتیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امام (ره) مسیر راه ما است، تصریح کرد: امام (ره) ملت‌ها را بیدار کرد و روح مجدد به کالبد انسان‌هایی که مرده دل شده بودند، دمید.
 
غیب‌پرور با اشاره به موضوع بیداری اسلامی، گفت: آمریکایی‌ها با توجه به اینکه تجربه انقلاب ایران را داشتند، جلوی گسترش بیداری اسلامی را گرفتند. اگر انقلاب تونس شکل می‌گرفت، اروپا و تمامی آفریقا تحت الشعاع قرار می‌گرفت.
 
وی با تاکید بر اهمیت مراقبت از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر میوه خوبی در خطر آفت است و برخی از آفت‌های انقلاب اسلامی درونی و برخی بیرونی هستند. آفت بیرونی همان کسانی هستند که جنگ را علیه ما به راه انداختند، تکفیری‌ها و وهابیون را ایجاد کردند و در حصر اقتصادی و معضلات فرهنگی و مسائل امنیتی شرکت دارند. آفت‌های درونی نیز کسانی هستند که به دنبال اشرافی گری، تکیه کردن به کانون‌های قدرت و ثروت، خودباختگی و گدایی‌کردن در خانه اروپایی‌ها و فراموش کردن داشته‌های خودمان هستند.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین