تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
plusresetminus
حزب الله: همزمان با ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران، اساتید و دانش آموزان مجتمع آموزشی ایلیاش بوسنی و هرزگوین با حضور در سفارت کشورمان در سارایوو، با سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.
۰
کد مطلب : ۱۸۹۷۵۶
انقلاب ما در میان بسیاری از آزادی خواهان جهان جایگاهی ممتاز دارد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمود حیدری، سفیر جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از زحمات مدیران و معلمان مجتمع آموزشی ایرانی در بوسنی گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی است که همچنان در میان بسیاری از مسلمانان و آزادی خواهان جهان از جایگاه ممتازی برخوردار است.
 
حیدری اضافه کرد: انقلاب ما از ابتدا هم اهداف داخلی داشت و هم اهداف جهانی. سرنگونی دیکتاتوری وابسته به بیگانه و دستیابی به استقلال، آزادی و نظام مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت از جمله اهداف داخلی بود و توجه به مسلمانان در سراسر جهان و حمایت از مظلومین و مستضعفین در دیگر نقاط جهان از اهداف جهانی انقلاب بود و با این رویکرد بود که دولت و ملت ایران به محض شنیدن صدای مظلومیت مردم بوسنی و هرزگوین با تمام وجود و توان به یاری مظلومین شناختند.
 
سفیر کشورمان افزود: خوشحالیم که مجتمع آموزشی ایران در کشور بوسنی در طول ۲۰ سال گذشته نقش فعالی در آموزش جوانان و نوجوانان بوسنیایی داشته و به یکی از مصادیق پیوندهای فرهنگی دو ملت بدل شده است.
 
حجت الاسلام جعفر زارعان، مدیر مجتمع آموزشی جمهوری اسلامی ایران در بوسنی نیز در این دیدار ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به سابقه فعالیت‌های این مرکز گفت: مجتمع آموزشی در سال ۱۳۷۶ آغاز به کار کرد و هم اکنون شامل مرکز پیش دبستانی و مهد کودک بهار، مدرسه ابتدایی گلستان و دبیرستان فارسی-بوسنیایی است و تاکنون صدها نفر نیز از این مرکز فارغ التحصیل شده‌اند.
 
در ابتدای این مراسم که مدیران بخش‌های مختلف و تعدادی از دانش‌آموزان مجتمع نیز حضور داشتند، حاضرین با اهدای گل به یادمان شهدای ایرانی در بوسنی و هرزگوین ادای احترام کردند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین