تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
plusresetminus
حزب الله: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از عدم اجرای قانون «معافیت مدارس از پرداخت بهای انرژی از سوی وزارت نیرو» گلایه کرد و گفت: ما به میزانی که از پرداخت بهای برق معاف شدیم؛ به وزارت نیرو مبلغی پرداخت نمی‌کنیم تا تکلیف قانون روشن شود. چون همه ما برای اجرای قانون تعهد داریم و وزارت نیرو هم باید تعهد خود را اجرا کند.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۹۶۳
گلایه آموزش و پرورش از وزارت نیرو

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی الهیار ترکمن درباره اجرای قانون معافیت مدارس از پرداخت بهای آب، برق و گاز مصرفی اظهار کرد: حدود ۴۳۰ تا ۴۴۰ میلیارد تومان در طول یک سال تحصیلی برای  بهای آب، برق و گاز مدارس باید اعتبار هزینه کنیم.
 
وی افزود: برای کاهش این هزینه‌های مدارس، امسال در بند "ی" تبصره ۶ بودجه پیش بینی شد که مدارس از پرداخت بهای قبوض انرژی معاف شوند.
 
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معافیت در نظام اجرایی همواره با موانعی روبرو می‌شود و دستگاه‌ها مقاومت کرده و سعی می‌کنند آن را انجام ندهند گفت: شرکت‌های آب و گاز با آموزش و پرورش همکاری داشتند ولی بزرگترین مشکل ما وزارت نیرو است و در قبال اجرای معافیت برق مدارس به شدت مقاومت کرده و کمکی به اجرای آن نمی‌کند.
 
الهیار افزود: ما به میزانی که از پرداخت بهای برق معاف شدیم؛ به وزارت نیرو مبلغی پرداخت نمی کنیم تا تکلیف قانون روشن شود. چون همه ما برای اجرای قانون تعهد داریم و وزارت نیرو هم باید تعهد خود را اجرا کند.
 
وی درباره تکلیف شیر مدارس نیز گفت: بودجه شیر مدارس هنوز ابلاغ نشده است. اخیرا قرار بود از محل هدفمندی تامین شود که تا مرحله صدور ابلاغ رفته ولی هنوز ابلاغ قطعی به آموزش و پرورش نشده و همچنان پیگیر آن هستیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین