تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
plusresetminus
حزب الله: مسئولان برگزارکننده هفدهمین دوره جام ملت های آسیا برای برگزاری این مسابقات از میزبان جام جهانی کمک گرفتند.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۹۳۰
امارات ازمیزبان جام جهانی کمک گرفت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هفدهمین دوره رقابت های جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا در حالی به میزبانی امارات برگزار می شود که ۲۴ تیم در شش گروه به مصاف یکدیگر می روند. این بازی ها که در چهار شهر ابوظبی، دبی، شارجه و العین جریان دارد حدود یک میلیارد نفر مخاطب تلویزیونی دارد تا بتوانند مهمترین رویداد فوتبالی در قاره کهن را ببینند.
 
مسئولان کمیته برگزارکننده این دوره از بازی ها تلاش بسیار زیادی می کنند تا نحوه برگزاری این بازی ها را به سطح جهانی نزدیک تر کنند. از این رو نیروهایی را که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سابقه برگزاری این بازی ها را داشته اند به امارات آورده اند تا بتوانند از تجربیات آنها برای نحوه پوشش این بازی ها استفاده کنند.
 
کشور امارات با وجود سخت‌گیری هایی که برای صدور روادید طرفداران فوتبالی برای حضور در این کشور و تماشای این بازی ها داشته است توانسته است میزبانی نسبتا مطلوبی داشته باشد.
 
با وجود اینکه رقابت های مرحله گروهی این تورنمنت به روزهای آخر خود نزدیک می شود در سطح شهرهای مختلف امارات همچنان تب و تاب فوتبالی ندارد.
 
با این‌حال نیروهای زیادی برای برگزاری هرچه منظم بازی ها و تمرینات تیم ها در استادیوم ها حضور دارند تا بتوانند امکانات لازم را در اختیار مسئولان تیم های ملی قرار دهند.
 
یکی از کارشناسان ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا که حضور فعالی در اکثر بازی های برگزار شده در ابوظبی و دبی دارد در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد امارات هزینه های زیادی را برای میزبانی هرچه بهتر صرف کرده است که نشان می دهد این کشور قصد سرمایه گذاری های کلان برای میزبانی رویدادهای مهم تری را دارد.
 
وی که با توجه به سخت گیری های AFC علاقه ای به رسانه ای شدن اسمش نداشت افزود: گرمای هوا عاملی بود که بسیاری از مسئولان را برای برگزاری هرچه مطلوبتر کنفرانس های خبری نگران کرده بود اما همانطور که مشاهده می کنید هیچ گونه مشکلی در این زمینه ها وجود ندارد و تیم ها در آرامش کامل می توانند با رسانه ها ارتباط داشته باشند. موضوع مهم تر اینکه امنیت تیم ها بطور کامل رعایت شده است که امتیاز مثبتی برای میزبان محسوب می شود و تاکنون کوچکترین مشکلی در این خصوص به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش نشده است.
 
از قرار معلوم مسئولان AFC نسبت به برگزاری مطلوب این بازی ها رضایت دارند و امیدوار هستند کیفیت برگزاری بازی ها همچنان قابل قبول باشد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین