کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت ارز

تسنیم , 20 دی 1397 ساعت 15:21

حزب الله:
قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز پنجشنبه با افزایش نسبت به دیروز، ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،  امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته افزایش داشته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.
 
در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۲۳۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
 
هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۹۵.۷ دلار معامله می‌شود.
 
** قیمت‌های درج شده برای انواع سکه و طلا از اتحادیه طلا و جواهر گرفته شده است.
 
گفتنی است، صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری بدون تغییر نسبت به نرخ دیروز، ۱۰ هزار و ۸۸۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۷۸۰ تومان خریداری می‌کنند.
 
قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۷۲۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۶۲۰ تومان است.
 
یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۸۵۵ تومان، درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و پوند انگلیس نیز ۵۳۶۹ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.


کد مطلب: 187684

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/187684/قیمت-طلا-سکه-ارز

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com