کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امیر حاتمی:

ایران با وجود تحریم‌ها، به پیشرفت خود ادامه می‌دهد

مهر , 20 دی 1397 ساعت 13:07

حزب الله:
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: ایران به رغم تمامی دشمنی‌های آمریکا و تحریم‌های ظالمانه، همچنان به پیشرفت‌های خود ادامه می‌دهد.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که برای دیدار و مذاکره با مقامات جمهوری اسلامی موریتانی وارد نواکیشوت شده بود، پس از دیدار با رئیس جمهور این کشور با «محمد غزوانی» وزیر دفاع موریتانی دیدار و گفتگو کرد.
 
امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار مشترکات دینی و فرهنگی دو کشور را به رغم فاصله جغرافیایی، زمینه مناسبی برای توسعه دو کشور دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به رغم تمامی دشمنی‌های آمریکا و تحریم‌های ظالمانه، همچنان به پیشرفت‌های خود ادامه می‌دهد و آمادگی دارد دستاورد‌های علمی، فناوری و ... را در اختیار همه کشور‌های مسلمان از جمله جمهوری اسلامی موریتانی قرار دهد.
 
وزیر دفاع جمهوری اسلامی موریتانی نیز در این دیدار بر وجود اشتراکات فراوان دو کشور تأکید کرد و گفت: با وجود نزدیکی‌های فرهنگی دو ملت، ضروری است روابط رسمی ایران و موریتانی توسعه بیشتری یابد.
 
«محمد غزوانی» قدرت جمهوری اسلامی ایران را به منزله قدرت همه جهان اسلام دانست و از نقش ایران در مقابله با تروریسم قدردانی کرد و با اشاره به فشار‌های دشمنان علیه ایران گفت: اطمینان داریم جمهوری اسلامی ایران از این شرایط، سربلند و پیروز بیرون خواهد آمد.
 
وی با اشاره به دوره استعمار و مقاومت مردم موریتانی در دفاع از ارزش‌ها تصریح کرد: فشار‌های نظام بین الملل علیه جمهوری اسلامی موریتانی ناشی از مقاومت مردم موریتانی در برابر فرهنگ و هویت ملی خود بوده است.
 
در این دیدار طرفین بر توسعه روابط و همکاری‌ها دو جانبه تأکید کردند و امیر سرتیپ حاتمی از وزیر دفاع موریتانی برای سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.


کد مطلب: 187665

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/187665/ایران-وجود-تحریم-ها-پیشرفت-خود-ادامه-می-دهد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com