تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
plusresetminus
در نشست هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ناجا عنوان شد:

همکاری پلیس با مجریان جشنواره‌های فجر در همه شهرها

حزب الله: معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت:رسالت جشنواره فیلم فجر به عنوان یک رویداد هنری و سینمایی ملی، باید تبلیغ و ترویج ارزش ها و گفتمان انقلاب اسلامی باشد.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۶۶۳
همکاری پلیس با مجریان جشنواره‌های فجر در همه شهرها
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار احمد نوریان در نشست هماهنگی وزارت ارشاد با ناجا در خصوص جشنواره های فجر امسال ، خلق آثار ارزشمند و انتقال پیام منطبق با هویت دینی ، انقلابی و ملی در قالب تولیدات سینمایی و هنری فاخر  را حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: پلیس در پایتخت و همه شهرهایی که آثار جشنواره اکران می شود با دست اندرکاران و مجریان آن همکاری جدی خواهد داشت و در این جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری در کنار مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد می باشد تا ان شاءالله شاهد برگزاری باشکوه و با نشاط این جشنواره در کنار دیگر برنامه های فرهنگی و جشن های چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی باشیم.
 
وی اضافه کرد: باید دبیران و عوامل اجرایی جشنواره ها با برنامه ریزی صحیح و ایجاد فضای سالم و نشاط بخش، ضمن پیش بینی تدابیر لازم پیشگیرانه جهت عدم سوء استفاده فرصت طلبان ، امکان حضور خاطره انگیز و به یادماندنی مردم و علاقمندان در این دوره از جشنواره را فراهم سازند.
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: جامعه ما بواسطه برخی بی تدبیری ها، اقدامات خصمانه دشمنان از جمله تحریم و هجمه اقتصادی و تقابل فرهنگی در مقطع تاریخی حساسی قرار دارد، از سوی دیگر بدخواهان این نظام مقدس تلاش مذبوحانه ای برای سیاه نمایی و القای ناامیدی در بین مردم دارند، اما به رغم همه این اقدامات، به مانند همیشه در این آزمون تاریخی نیز، رفتار صبورانه و مدبرانه ملت سرافراز ایران اسلامی و مسئولان هوشیار نظام، موجب ناامیدی و یأس دشمنان خواهد شد.
 
سردار نوریان در خاتمه، برگزاری رویدادهای فرهنگی- هنری فاخر و تولید آثار ارزشمند و مردم پسند توسط جامعه هنری متعهد را در خنثی سازی توهمات دشمنان بسیار حائز اهمیت برشمرد و خواستار اعتلاء و پیشرفت هنر انقلابی و متعهد شد.
 
بر اساس گزارش سایت پلیس، گفتنی است، نشست هماهنگی برگزاری جشنواره‌های فجر با حضور سردار "احمد نوریان " معاون اجتماعی نیروی انتظامی ، سید "مجتبی حسینی" معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیران بخش های فیلم ، تئاتر ، شعر ، موسیقی ، هنرهای تجسمی و مد و لباس برگزار شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین