تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
plusresetminus
حزب الله: مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما خبر احضار علی ضیا به مجلس را تکذیب کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۷۳۹۲
خبر احضار علی ضیا به مجلس تکذیب شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما درباره صحت و سقم خبر احضار سید علی ضیا به مجلس اظهار کرد: این خبر شایعه است و صحت ندارد. اگر چنین خبری صحت داشت، حداقل ما باید در جریان قرار می‌گرفتیم.
 
وی افزود: شاید روز گذشته که مرتضی میرباقری معاونت سیما به مجلس شورای اسلامی رفته بود، صحبت‌هایی درباره این برنامه و مجری شده باشد؛ اما اینکه مجری به مجلس احضار شود، صحت ندارد. این گمان می‌رود در گفتگویی که دیروز مدیران سازمان صدا و سیما در مجلس داشتند، راجع‌ به این برنامه بحث شده باشد.
 
مدیر گروه اجتماعی شبکه یک ضمن تکذیب خبر احضار سید علی ضیاء به مجلس شورای اسلامی درباره رفتار روز گذشته این مجری با مهمانش، گفت: همان دیروز آقای ضیا از مهمان برنامه عذرخواهی کرد و مشکلی پیش نیامد.
 
همچنین، احسان قاضی زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در خصوص خبر حضور علی ضیا در مجلس برای ارائه توضیحات، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در این خصوص اقدامی انجام نداده است.
 
وی اظهار کرد: این موضوع که ایشان برای توضیحات به مجلس فراخوانده شوند، حتی در شورای نظارت بر صدا و سیما نیز مطرح نبوده و اصلا درباره آن هیچ صحبتی نشده است.
 
هاشمی با بیان اینکه دعوت از افراد به مجلس ساز و کاری دارد، بیان کرد: اگر کسی هم به صورت شخصی این کار را انجام داده است، خودش می داند و حتما رسمی نبوده است.
 
گفتنی است؛ امروز برخی رسانه ها از احضار علی ضیا به مجلس به دلیل اظهارات جنجالی اخیر دو مهمان برنامه «فرمول یک» خبر دادند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین