تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
plusresetminus
حزب الله: مدير منطقه ٥ شهرداری كرج از طرح زنده گیری و جمع آوری سگ‌های بلا صاحب اين منطقه با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۶۸۳۹
اجرای طرح زنده گیری و جمع آوری سگ‌های بلا صاحب
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفي خدابين در تشريح اين خبر گفت: درپی افزایش تعداد سگ‌های سرگردان با انجام طرح زنده‌گیری و انتقال حیوانات به مراکز نگهداری  در خارج از شهر بصورت ویژه در حال انجام است.
 
وی اظهار كرد: زنده‌گیری و کنترل حیوانات ناقل بیماری به‌ ویژه سگ‌های ولگرد در راستای رعایت مسایل بهداشتی، زیست‌ محیطی و امنیت منطقه باید مستمر و مکمل هم باشند.
 
 
مدير منطقه ٥ شهرداری كرج با بيان اينكه وجود سگ های ولگرد و بعضا آلوده به ویروس در سطح شهر سبب افزایش مخاطرات بهداشتی و به خطر افتادن سلامت مردم خواهد شد، تصريح كرد: معضلات و مشکلات ناشی از افزایش جمعیت سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان وجود این پدیده را یک تهدید جدی در امر بهداشت و سلامت جامعه به دنبال دارد.
 
 
خدابين افزود: سگ های سرگردان پس از جمع آوری با كمک مديريت پسماند شهرداری به مراکز نگهداری در خارج از شهر انتقال یافته و در آن بحث غذادهی، غربالگری و معاینه این سگ‌ها توسط دامپزشک صورت می‌گیرد.
 
 
 
وي بيان كرد: حضور آزادانه سگ‌های ولگرد در سطح شهر، امر پذیرفتنی نیست و انجام اقدامات اساسی در جهت کنترل اصولی این حیوانات، از وظایف دستگاه‌های ذی‌ربط امری ضروری به نظر می‌رسد.
 
به گفته خدابین؛ سگ‌های ولگرد علاوه بر اینکه به لحاظ بهداشتی برای مردم زیان‌آور هستند، باعث برهم زدن آرامش و امنیت جانی شهروندان مخصوصا کودکان می شوند.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین