کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هدایت‌الله خادمی:

احتمال تخصیص سهمیه بنزین به همه خانوارها

مهر , 10 آذر 1397 ساعت 13:20

حزب الله :
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: احتمال دارد که سهمیه بنزین مساوی به همه خانوارها داده شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هدایت‌الله خادمی با اشاره به شائبه افزایش نرخ بنزین در بودجه ۹۸، گفت: در شرایط فعلی اقتصادی به هیچ وجه نباید قیمت حامل‌های انرژی به ویژه بنزین را افزایش داد چرا که افزایش قیمت بنزین، گران شدن بسیاری از مایحتاج زندگی مردم را به دنبال دارد و بر این اساس جامعه کشش و ظرفیت افزایش قیمت بنزین را ندارد.
 
وی با اشاره به موضوع بازگشت کارت سوخت به جایگاه‌های بنزین، ادامه داد: به احتمال زیاد، دولت با فعال شدن کارت سوخت به دنبال دونرخی کردن بنزین است به این شکل که یک نرخ بنزین به قیمت فعلی و با کارت سوخت و سهمیه مشخص عرضه می‌شود و یک نرخ هم با قیمت آزاد در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: یک احتمال دیگر وجود دارد مبنی بر اینکه به جای تخصیص سهمیه بنزین به خودروها، سهمیه مساوی به همه خانوارها چه خودرو داشته و چه نداشته باشند، داده شود.
 
خادمی در توضیح احتمال اختصاص سهمیه بنزین به همه، گفت: در صورت تصویب این موضوع، کسانی که از سهمیه بنزین خود استفاده نکنند، می‌توانند سهمیه خود را به کسانی که مصرف بالایی دارند، بفروشند که این موضوع هم مستلزم آن است که گروهی تشکیل شود تا سهمیه‌های بنزین این افراد را جمع‌آوری کرده و به افرادی دهند که مصرف بالایی دارند.


کد مطلب: 184194

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/184194/احتمال-تخصیص-سهمیه-بنزین-همه-خانوارها

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com