کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ناوگان حمل و نقل عمومی نوسازی می شود/ تزریق 100 دستگاه اتوبوس تا دهه فجر

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 20 آبان 1397 ساعت 10:11

حزب الله :
شهردار کرج با گلایه از نامناسب بودن ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: نوسازی ناوگان فرسوده کلانشهر کرج ضروری است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر کمالی زاده با ییان این مطلب، اظهار کرد: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی زمینه نارضایتی مردم، مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر را فراهم کرده است.
 
وی به گلایه شهروندان نسبت به شرایط کنونی ناوگان حمل و نقل اشاره کرد و افزود: نوسازی ناوگان با جدیت پیگیری و در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسد.
 
به گفته شهردار کرج، فرسودگی و کمبود های موجود در ناوگان حمل و نقل زمینه ایجاد بحران اجتماعی در نقاط حاشیه ای شهر را مهیا می کند.
 
کمالی زاده به ظرفیت های بالقوه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: از ۶۴۰ نیروی این سازمان باید برای بهبود شرایط استفاده کرد.
 
وی با تاکید بر تزریق ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی تا دهه فجر امسال، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نوسازی را امکان پذیر می کند.
 
 
نوسازی ناوگان تاکسیرانی الزامی است
شهردار کرج با اشاره به وضعیت نامناسب تاکسی ها، گفت: در این بخش نیز اقدام قابل قبولی انجام نگرفته است.
 
کمالی زاده با بیان آن که بعد از گذشت ۱۰ سال در موضوع بی آر تی نیز منفعل بوده ایم، ادامه داد: با راه‌اندازی خطوط بی آر تی و استفاده از مشارکت بخش خصوصی می توانیم تغییرات مثبتی در ناوگان حمل و نقل عمومی ایجاد کنیم.
 
اعلام فراخوان بازسازی خودروها توسط شرکت های مطرح و مناسب، توجه به نظافت داخلی و خارجی ناوگان حمل و نقل عمومی همچنین بازسازی ناوگان فرسوده از جمله موارد حایز اهمیتی بود که در این نشست مطرح و بررسی شد.
 


کد مطلب: 182590

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/182590/ناوگان-حمل-نقل-عمومی-نوسازی-می-شود-تزریق-100-دستگاه-اتوبوس-دهه-فجر

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com