تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
plusresetminus
حزب الله : عباس جعفری دولت آبادی در مورد آخرین وضعیت پرونده های اخلال در نظام اقتصادی کشور، ‌بیان داشت: در حوزه دستگیری دلالان ارز ظرف یک ماهه گذشته تا امروز حدود، 70 متهم دلالی ارز که در خیابان ها به خرید و فروش ارز اقدام می کردند،‌ دستگیر و بازداشت شده اند.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۵۸۲
هشدار دادستان تهران به خرید و فروش ارز در خیابان ها
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، دادستان تهران با هشدار به کسانی که در خیابان به خرید و فروش ارز اقدام می کنند، گفت: خرید و فروش ارز در معابر جرم محسوب می شود و ممنوع است و حتما دستگیر خواهند شد و تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.
 
جعفری دولت آبادی تصریح کرد: این افراد هنگام دستگیری دستگاه pos و دلار و ارزهای دیگر به همراه داشته که پرونده های آنها در حال تکمیل است و در این رابطه برخی صرافی ها و متهمان ارزی با فریب مردم ضعیف و با استفاده از کارت های ملی آنها به افتتاح حساب اقدام کرده، با آن حساب گردش مالی زیادی انجام داده و بعد که پرونده تشکیل می شود، پلیس و دستگاه قضایی به ناچار به سراغ افرادی رفتند که واقعا نقشی در این اقدامات نداشته است و افرادی از آنها سوء استفاده کرده اند.
 
وی از همه مردم خواست که مراقب این ترفند مفسدان اقتصادی باشند و به هیچ عنوان کارت ملی، کارت حساب یا کارت بازرگانی خودشان را با بهای نازل در اختیار متهمان اقتصادی قرار ندهند.
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین