تاریخ انتشارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۱
plusresetminus
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که برای بازی مقابل کایما بازیکنانش ۲۰۰ درصد تلاش خواهند کرد.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۴۶۵
می‌خواهیم باعث افتخار شویم/ بازی با کاشیما بزرگترین مصاف ۳۰ سال اخیر در تهران است
 برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با کاشیما آنتلرز، گفت: اتفاق واقعا بزرگی است. شاید بعضی‌ها بگویند ما الان تحت فشار هستیم اما همان‌طور که کاپیتانمان چند لحظه پیش به من گفت، قلب‌مان پر از امید است. واقعا افتخار می‌کنیم که می‌توانیم در خانه‌مان و در چنین فینال بزرگی بازی کنیم. به جرات می‌گویم این بازی بزرگترین مسابقه‌ای است که در ۳۰ سال اخیر در تهران برگزار می‌شود.
 
او ادامه داد: این یک آزمایش و امتحان برای این نسل است. انتظارمان این است که افتخاری برای خانواده پرسپولیس شویم. کاشیما الان نسبت به ما امتیازی دارد اما ما تازه نیمه اول را پشت سر گذاشتیم. ما مسابقاتی مقابل الدحیل و السد داشتیم و توانستیم با کیفیت‌مان مشکل را حل کنیم. اطمینان دارم که بازیکنان من تمام تلاششان را می‌کنند و دویست درصد زحمت خواهند کشید.
 
برانکو اضافه کرد: به بازیکنانم اطمینان کامل دارم. انتظار دارم فردا، شب ما باشد. در مورد تیم خودم باید بگویم، می‌دانید که نعمتی محروم است. عالیشاه هم مصدوم شده است. از بازی قبلی ضعیف‌تر شده‌ایم. اما فقط به طور تئوریک ضعیف‌تر هستیم. مطمئن هستم در بازی فردا هیچ کدام از بازیکنانم شکی به خودشان راه نخواهند داد که بهتر و بهتر و بهتر خواهند بود. به هوادارن‌مان افتخار می‌کنم که انقدر محکم تشویقمان می‌کنند. آن‌ها از ما می‌خواهند که قهرمان شویم اما همزمان واقف هستند که تا همین جا هم نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده‌ایم. همه ما می‌خواهیم که برنده شویم و با برد این فصل زیبا و درخشان را تمام کنیم.
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ساعت بازی‌های رفت و برگشت فینال هم بیان کرد: البته اختلاف ساعت مشکلی برای ما بود و ما را زمین گیر کرد. در این اختلاف ساعت، بسیار مهم است که تیم حداقل ۶ روز در آن محیط باشد تا بتواند شرایطش را وفق دهد. این موضوع را می‌شد در نیمه دوم حس کرد که بازیکنان ما توان هجومی نداشتند. برای حریف ما تطبیق دادن خودشان با ساعت تهران راحت‌تر خواهد بود چون از لحاظ زمانی به عقب بر می‌گردند. من انتظار دارم برای آنها مشکل خاصی به وجود نیاید.
 
برانکو با بیان اینکه کاشیما تیم بسیار خوبی است، گفت: دلیل این‌که آن‌ها تیم خوبی هستند این است که به بازی فینال رسیده‌اند. آن‌ها در همه فازهای بازی خوب هستند. آن‌ها در ضربات ایستگاهی هم خوب هستند. در بازی رفت این ضربات را خیلی خوب کنترل کردیم. ما برای این ضربات آمادگی داریم اما ما هم برای آن‌ها خطرناک خواهیم بود.
 
او در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه بازی فردا هم بیان کرد: ما می‌خواهیم بازی را ببریم و قهرمان شویم. بنابراین باید ما ۳ گل بزنیم.
 
سرمربی پرسپولیس در مورد احساسش از این‌که تیمش همیشه و تحت هر شرایطی توسط طرفدارانش تشویق می‌شود توضیح داد: من واقعا از دیدن این هواداران کیف می‌کنم. بهترین هواداران دنیا را داریم. طبیعی است ما هم در مقابل برای این شوق و هواداری آن‌ها زحمت می‌کشیم و فکر می‌کنم بازیکنانم از همه بیشتر مستحق تشویق شدن هستند چون در هر بازی با تمام نیرو و شوق فراوان به زمین رفتند. آن‌ها همیشه دنبال برد بوده‌اند. هوادان هم این خاصیت آن‌ها را شناخته‌اند. به نظر من این عشق دو طرفه است.
 
او در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار است که در بازی فینال همان شانسی که همراه کاشیما بود این بار همراه پرسپولیس باشد، اظهار کرد: کاشیما تیم خیلی خطرناکی است اما با شما موافق نیستم که آن‌ها شانس داشتند. البته شانس هم جزیی از فوتبال است. طبیعی است که ما تلاش می‌کنیم که آن‌ها به شانس نرسند. ما در دقیقه ۳ می‌توانستیم به گل برسیم. در لیگ قهرمانان این فرصت‌ها باید گل بشود. این بازی فینال است و شما باید از تمام فرصت ها استفاده کنید. به نظر من گل دوم کاشیما هم آفساید بود.
 
در ادامه خبرنگاری با یادآوری بازی ۳ سال پیش پرسپولیس با راه‌آهن که شاگردان برانکو برای قهرمانی نیاز به برد داشتند اما نتوانستند قهرمان شوند، نظر برانکو را در مورد ترسش از تکرار دوباره این اتفاق پرسید که او هم این‌گونه پاسخ داد: ما سعی می‌کنیم که بهترین عملکردمان را نشان بدهیم. طبیعی است که زدن ۳ گل سخت است. در مقابل الدحیل در ۳۰ دقیقه مانده به پایان بازی دو بر صفر عقب بودیم اما آخر سه بر دو پیروز شدیم. همه تلاش‌مان را به کار می بریم. بازیکنانم هم همه توانشان را خرج می‌کنند و این مهم ترین مساله است.
 
سرمربی پرسپولیس در پایان بیان کرد: ما ابتدا فصل اهداف‌مان را مشخص کردیم. اهدافی مثل بیشترین تعداد برد و کسب بیشترین قهرمانی‌ها. این هدف همیشگی ماست. ما در سوپرجام قهرمان شدیم. فردا می‌خواهیم تلاش کنیم تا قهرمان آسیا شویم و حتی در این فصل قهرمان لیگ و جام حذفی شویم. این هدف همیشگی ما است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین