تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
plusresetminus
حزب الله : فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به ویدئوی زیر گرفتن دو مامور پلیس توسط راننده یک خودرو، از بازداشت و مجازات راننده خاطی خبر داد تاکید کرد که با هرگونه بی‌احترامی و تعدی به ماموران پلیس برخورد می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۲۳۱۹
واکنش فرمانده ناجا به ویدئوی زیر گرفتن دو مامور پلیس

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار حسین اشتری درباره انتشار این ویدئو که چندی پیش از سوی یکی از بازیگران پرطرفداران کشورمان در حمایت از نیروی انتظامی بازنشر شده بود، گفت: این حادثه مربوط به سه ماه پیش است و محل وقوع آن در استان مازندران بود.
 
وی با بیان اینکه به دنبال این حادثه بلافاصله همکاران من راننده خاطی را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: این روند دستگیر و پس از تحویل به مقامات قضایی نیز مجازات شد و خوشبختانه دستگاه قضایی هماهنگی و همراهی خوبی با پلیس داشت.
 
فرمانده ناجا با بیان اینکه مامورانی که در این ویدئو  مصدوم شده‌اند، در حال حاضر حالشان خوب بوده و بلافاصله تحت درمان قرار گرفتند، گفت: هیچ کس اجازه ندارد به ماموران پلیس ذره‌ای بی‌احترامی کند و امیدوارم که برخوردی که با متخلفان شد، درس عبرتی شود برای افرادی که قصد بی‌احترامی به پلیس را دارند.
 
اشتری تاکید کرد: با هر گونه تعدی به ماموران در حین انجام ماموریت برخورد می‌شود و اجازه نمی‌دهیم تا اقتدار پلیس در جامعه دچار خدشه شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین