تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
plusresetminus
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از برگزاری بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۱۱۴۰
بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز برگزار می‌شود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدامین فرشی اظهار داشت: بزرگترین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز برگزار می‌شود.
 
وی افزود: استاندار البرز روز گذشته در حاشیه مراسم کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی از پوستر این نمایشگاه رونمایی کرد و از این به بعد اقدامات لازم برای برگزاری باشکوه این نمایشگاه آغاز شد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه واحد‌های حاضر در نمایشگاه از بهترین واحد‌های تولیدی استان هستند که بیشترین صادرات را دارند،گفت: برنامه‌های جنبی زیادی در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.
 
فرشی با بیان اینکه میهمانانی از کشورهای مختلف جهان در  سطوح مختلف این نمایشگاه برای تبادل اطلاعات و همکاری در مورد انتقال دانش فنی و اشتراک تجربیات مختلف حضور پیدا می‌کنند،گفت: این نمایشگاه از ویژگی‌های مهمی برخوردار است.
 
وی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی بر اساس مزیت صنایع و شهرک‌های صنعتی البرز و بخش تولید استان یکی از اهداف این نمایشگاه است، عنوان کرد: این نمایشگاه با استقبال خوبی از سوی تولیدکنندگان و واحد‌های صنعتی استان مواجه شده است.
 
وی با تشکر از همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تصریح کرد: استاندار البرز یکی از حامیان جدی برگزاری این نمایشگاه بود و در این راه بسیار یار و همراه بود و حمایت‌های خوبی برای راه‌اندازی نمایشگاه انجام داد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین